Název: Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Překlad názvu: Czech Masters marketing communication
Autoři: Vajcík, Antonín ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: D+D REAL Czech Masters; European Tour; Komunikační mix; Marketing; Marketingová komunikace; Relmost; Communication mix; D+D REAL Czech Masters; European Tour; Marketing; Marketing communication; Relmost

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47091

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195678


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet