Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketingová komunikace
Krůta, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Ve světě internetu čím dál více roste význam on-line marketingu, který je pro existenci firmy nezbytný, proto se předkládaná práce zabývá problematikou on-line marketingové komunikace pro internetový obchod, a to s cílem navrhnout pro vybraný e-shop takovou on-line marketingovou komunikaci, která zvýší jeho konkurenceschopnost na trhu. Koncepce práce je založena na zpracování literární rešerše, v rámci které je uveden význam on-line marketingové propagace i marketingové komunikace včetně užívaných marketingových nástrojů. Na to navazuje praktická část, jejímž úkolem je analyzovat současný stav on-line marketingové komunikace e-shopu Lilian.cz, jež se zabývá internetovým prodejem české pečující kosmetiky. Za tímto účelem jsou podrobeny zkoumání dosud využívané marketingové nástroje pro on-line propagaci, na základě čehož jsou určeny on-line marketingové nástroje, ve kterých má e-shop rezervy, případně je dosud nevyužívá, ačkoliv by zvýšily jeho úroveň propagace na internetu. Na základě těchto informací je následně vytvořen návrh on-line marketingové komunikace, který by svojí realizací odstranil zjištěné nedostatky, rozšířil portfolio dosud využívaných on-line marketingových nástrojů, a tím i zlepšil pozici e-shopu mezi ostatními na internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.