Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Novotná, Martina
Bakalářská práce je zaměřena na pedagogickou komunikaci ve výuce odborného předmětu z pohledu žáka na střední škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část si klade za cíl vysvětlit pojem komunikace a rozdělit komunikaci na dílčí formy. Popisuje také vztah mezi žákem a učitelem a konkretizuje pravidla komunikace mezi aktéry. Poukazuje na roviny mezi učitelem a žákem na jejich formy komunikace a jak probíhá zpětná vazba. Praktická část práce, zpracovává a vyhodnocuje dotazníkové šetření. Dotazník, obsahoval 15 uzavřených otázek, 1 polouzavřenou otázku a 3 otevřené otázky, které daly možnost respondentům plně vyjádřit svůj vlastní názor. Oslovenými respondenty byli žáci 1. a 3.ročníku maturitního oboru Agropodnikání. Dotazník vyplnilo a zpět odeslalo 40 respondentů, tedy 100 % dotázaných respondentů. Hlavním cílem šetření bylo zjistit názor na způsob komunikace vybraného učitele odborného předmětu ve výuce i mimo ni.
Komunikace s rizikově ohroženou mládeží navštěvující klub Wolf při Salesiánském středisku mládeže v Českých Budějovicích
DVOŘÁKOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce je zaměřena na způsoby komunikace mezi pracovníky a klienty nízkoprahového klubu Wolf při Salesiánském středisku mládeže v Českých Budějovicích. V této problematice jsme se zabývali identifikací komunikačních problémů a způsoby jejich možného řešení.
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Neverbální komunikace při pracovních pohovorech
Odobesco, Natalia ; Pacovská, Jasňa (vedoucí práce) ; Hrdlička, Milan (oponent)
Tématem bakalářské práce je neverbální komunikace při pracovních pohovorech. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na popis základních druhů neverbálních prostředků, jejich zakotvení v konkrétní situaci - při pracovních pohovorech a na rozdíly v používání neverbálních prostředků u žen a mužů. V praktické části jsou popsány a vyhodnoceny dotazníky, na jejichž základě byla zjištěna úloha neverbální komunikace v získání pracovního místa, rozdílnost v neverbální komunikace žen a mužů a její vliv na komunikační interakci.V závěru jsou porovnány výsledky výzkumu s teoretickými východisky.
Jazyk lektorů ve vybraných volnočasových aktivitách
Štěpánková, Kateřina ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Saicová Římalová, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářská práce je jazyk lektorů ve volnočasových aktivitách se zaměřením na aktivity sportovní. V centru pozornosti se objeví žáci 1. stupně základních škol (dále jen ZŠ) a lektoři kickboxu a tanečních kurzů. První část práce má obecný charakter. Vychází z dosavadních publikací o komunikaci a upozorňuje na důležitost pedagogické komunikace pro rozvoj vzdělání dítěte a spolupráci žáka a učitele. Druhá část práce je zaměřena na užití verbální a neverbální komunikace ve volnočasových aktivitách.
Canisterapie jako podpůrný činitel při rozvoji sociálních dovedností a komunikace u dětí s poruchou autistického spektra
Mrzenová, Kateřina ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá canisterapií jako podpůrným činitelem při rozvoji sociálních dovedností a komunikace u dětí s poruchou autistického spektra a vychází ze studia odborné literatury a analýzy poznatků vlivu této terapie na rozvoj osobnosti jedinců s poruchou autistického spektra. V úvodní části práce je zpracováno téma poruch autistického spektra s důrazem na sociální charakteristiky a komunikaci jedinců s poruchou autistického spektra, druhá část práce se zaměřuje na oblast canisterapie, její metody a formy a rovněž její speciálně pedagogické použití. Ve třetí části práce je zpracována případová studie chlapce s poruchou autistického spektra docházejícího pravidelně na canisterapii. V diplomové práci jsou použity následující metody: analýza odborné literatury, zúčastněné pozorování, neformální rozhovor, dotazník, analýza videozáznamů a analýza dat případové studie. Výsledkem práce je zjištění, že canisterapie působí jako podpůrný činitel při rozvoji sociálních dovedností a neverbální komunikace u dětí s poruchou autistického spektra. Působení canisterapie jako podpůrného činitele na rozvoj verbální komunikace u dětí s poruchou autistického spektra se nepodařilo prokázat. Získané výsledky mohou přispět k častějšímu využívání canisterapie při práci s jedinci s poruchou autistického spektra, a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.