Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 555 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Grygová, Eva ; Ing.Jaroslav Štůla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků.
Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku
Vinklerová, Michaela ; Němečková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků podniku. Cílem práce je zaměření se na aktuální spokojenost zákazníků podniku Aeronautica Czech republic s.r.o. v městě Brně pomocí dotazníku, a na základě zjištěných informací navrhnout případná řešení pro zvýšení spokojenosti.
Návrh rozvoje motivačního systému společnosti
Urbanová, Michaela ; Migdauová, Ludmila (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh rozvoje motivačního systému společnosti“ je analýza současného stavu motivace zaměstnanců společnosti IMOS Brno, a.s. V práci je provedena analýza současného motivačního systému vybrané společnosti. Práce obsahuje dotazníkové šetření zaměřující se na spokojenost zaměstnanců a na motivační prostředky, které jsou ve společnosti zavedeny. Na základě získaných dat jsou formulovány návrhy opatření vedoucí k větší spokojenosti zaměstnanců, zapříčiněné zlepšením motivačního systému společnosti.
Národní cena České republiky za jakost.
Dočekal, Martin ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s podstatou soutěže „Národní cena České republiky za jakost“ a jejím působením na organizaci a její okolí. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy první pojednává o faktických informacích týkajících se Ceny. Popisuje Cenu od počátku vzniku, její historii až do současnosti. Druhá část je zamyšlení nad vlivem této Ceny na organizaci, která ji získala, její zaměstnance, zákazníky, její postavení na trhu jak u nás, tak i v zahraničí.
Návrh motivačního systému ve společnosti Clia, s.r.o.
Rauschová, Lenka ; Urban, Emil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout vhodný motivační systém pro společnost Clia, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy motivace. Součástí práce je i analytické šetření, na jehož základě vyjdou najevo nedostatky společnosti. V závěru jsou navržena opatření na zlepšení motivačního systému společnosti tak, aby došlo ke zvýšení motivace a produktivity.
Motivace
Šmerek, Jakub ; Hubinková,, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je motivace zaměstnanců ve společnosti DCom s. r. o. Předmětem podnikání této společnosti je hlavně vývoj a výroba vlastních zařízení, spolu s příslušenstvím pro bezdrátové komunikační technologie. Cílem práce je analýza současného stavu motivačních prvků a následný návrh na zlepšení. Práce je rozdělená do tří částí. První se týká teorie spojené s motivací. V další části je krátce představená společnost DCom s. r. o. a je analyzován současný stav motivačních prvků za pomoci dotazníkového šetření. Poslední, třetí část obsahuje návrh na zlepšení motivačních prvků zaměstnanců analyzované společnosti.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně
Skalický, Vít ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků s e-shopem Dumknihy.cz, který patří společnostem Kanzelsberger a Barvič a Novotný. Obsahuje návrhy opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků v oblasti kvality poskytovaných služeb, zvýšení jejich loajality i ke zlepšení marketingové komunikace. Návrhy vycházejí z teoretických poznatků, provedených analýz společnosti a z výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bičan, Jan ; Hebeda, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků firmy AZUB bike s lehokoly této značky. Zároveň na základě zjištěných údajů jde o stanovení návrhů na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Změna motivačního systému v procesním řízení ve firmě
Khasanov, Gleb ; Veselý, Josef (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu a další návrhy stávajícího motivačního systému ve společnosti AMZ. Teoretická část této práce bude analyzovat základy lidské motivace a také účinné nástroje pro zlepšení motivace. Praktická část této práce je tvořena dotazníkovým šetřením a návrhy na implementaci nových prvků do stávajícího motivačního systému v AMZ s.r.o na systémové úrovni.
Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice
Kirchdorferová, Alena ; Březinová, Veronika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. Následuje charakteristika společnosti a současný stav řešené problematiky. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována dotazníkovou metodou v kombinaci s přímými rozhovory se zákazníky. Dotazníky jsou následně vyhodnoceny a z výsledků výzkumu vychází návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků, včetně uvedení nákladů na realizaci těchto opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 555 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.