Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,544 záznamů.  začátekpředchozí1088 - 1097dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí
Chumanová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Lužická, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie pro česko-rakouské pohraničí, kde česká strana je zastoupena vybranými jihočeskými městy a rakouská strana je zastoupena spolkem pro podporu ekonomických subjektů ve městě Gmünd. První část práce je věnována teoretickým pojmům v oblasti marketingu, marketingového průzkumu trhu a marketingových nástrojů. Ve druhé části se práce věnuje představení obou regionů, konkrétních vybraných měst a důraz je kladen na představení potenciálu možné spolupráce. Třetí část je věnována vlastní analýze. Marketingový průzkum trhu byl proveden formou dotazníkového šetření a na základě výsledků byl sestaven mix marketingových nástrojů, které by mohly být užity rakouskou stranou k propagaci v jihočeských městech.
Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Linhartová, Simona ; Guzi, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce zkoumá základní metody měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní. Konkrétně se jedná o metodu barvově slovních asociací. Je to jedna z mála metod, která úspěšně měří tyto faktory reklamy z pohledu postojových preferencí a asociací. Cílem práce je přiblížit standardní i nestandardní přístupy v měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní a na konkrétním příkladě společnosti z prostředí prevence blech a klíšťat u zvířat popsat a aplikovat tyto přístupy. Dále na základě stavu před kampaní a po kampani provést analýzu a ukázat změny postojů cílové skupiny. Závěrem, navrhnout strategii pro budoucí plánování, doporučit účinné investování finančních prostředků v dalším roce a efektivní komunikaci produktů či služeb skrze média.
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
Kubů, David ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Televize tvoří největší část mediálního trhu v České republice. Nabízí se zde prostor pro oslovení široké masy lidí a investice firem tvoří značnou část příjmu televizních stanic. Tyto stanice se svým programem zaměřují na různé skupiny diváků a tím se vytváří prostor pro zadavatele reklam k zacílení svých marketingových aktivit na vybrané cílové skupiny diváků. Vzhledem k tomu, že se jedná o velice mohutný komunikační kanál, tak se rozdíly mezi vysíláním reklam na jednotlivých stanicích často vytrácí. Cílem práce je tedy zjistit, zda se společnosti při zadávání svých reklam stále chovají dle teoretických doporučení týkajících se především segmentace, targetingu a vhodnosti zvolené strategie. K nalezení odpovědí na výzkumnou otázku je v práci analyzován datový soubor, který obsahuje všechny reklamy vysílané stanicemi v roce 2011. Výzkum dat je proveden shlukovou analýzou. Na základě výsledků práce byly v závěru doporučeny návrhy pro zlepšení zkoumaného stavu firem.
Vliv marketingu na konzumní společnost
Zelinka, Jan ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Bakalářská práce popisuje vliv marketingu a jeho jednotlivých nástrojů na konzumní společnost v globalizované ekonomice. Teoretická část je věnována příčinám vzniku konzumu, změnám hodnot spotřebitelů, globalizaci a vlivu příjmu na spotřebu. Dále práce popisuje marketing a vztah konzumu, spotřebitele a marketingu. Následuje výčet negativních a pozitivních vlivů marketingu na konzumní společnost. V praktické části se práce věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření na téma konzum a vliv marketingu. Na konci lze nalézt odhad možného vývoje a závěr z celé práce.
Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech
Součková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o komerčních komunikacích a jejich současných trendech ve spojitosti s odvětvím sportu. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých forem komerčních komunikací a volně navazuje nastínění běžeckého fenoménu v České republice. Praktická část zpracovává marketingové komunikace běžeckého seriálu RunCzech včetně analýzy nabízené služby, konkurence a cílových skupin. Praktickým přínosem práce je vyhodnocení komunikačních aktivit, za kterým následují opatření a návrhy do budoucna.
Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity vybrané marketingové kampaně z oblasti telekomunikací na základě definování základních kritérií úspěšnosti marketingové kampaně jako součást komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřená na definování základních složek marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v rámci teoretické části rozebrány přístupy, indikátory a metody měření efektivnosti marketingových kampaní, která slouží jako teoretický základ k naplánování a realizaci praktické části. Praktická část se zabývá představením marketingového a kreativního konceptu a komunikační strategie kampaně O2 Extra výhody společnosti Telefónica CR. Míra úspěšnosti kampaně je zhodnocena na základě primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a také na základě sekundárních údajů dostupných ze společnosti Telefónica CR.
Psychologické aspekty reklamy
Velková, Romana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se se zabývá tématem reklamy a reklamních kampaní z pohledu psychologie. Snaží se v prvé řadě objasnit základní psychologické pojmy ve spojitosti s reklamou a následně rozebrat nejběžnější prvky, které reklama využívá. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní kampaň se záměrem vytvoření hypotéz, jak by tato reklama měla na spotřebitele působit. Cílem praktické části práce je pomocí výsledků provedené ankety zhodnotit, zda jsou tyto hypotézy pravdivé či nikoli.
Reklamní inzerce v československém tisku v období první republiky
Požárek, Martin ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Váňa, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam ve vybraných novinových titulech v Československu v letech 1918-1938. Analyzované reklamy jsou konfrontovány s historickými poznatky a zkoumány jako odraz tehdejší hospodářské, společenské a politické situace. Na základě těchto poznatků je zkoumané období rozděleno do čtyř částí, které vykazují odlišný vývoj, a v rámci každé z těchto částí jsou zkoumány a porovnávány i samotné reklamy. V každé části jsou popsány tematické oblasti reklam typické pro dané období, které často souvisí právě s hospodářskou, společenskou či politickou situací. Práce si například všímá toho, jak množství reklam na stránkách zkoumaných novin souvisí s hospodářským růstem či krizí anebo jak se v obsahu reklam projevuje technologický pokrok či modernizačně civilizační tendence. Jsou uvedeny nejčastěji inzerované produkty i značky ale i například společenské trendy či zvyky, které se dají z reklam částečně indukovat. Dále je také analyzován kvalitativní vývoj samotných reklamních inzerátů. V neposlední řadě je porovnáván obsah a množství reklam mezi zkoumanými novinovými tituly.
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Struhařová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je popis zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a případová studie společnosti Studio Beep s.r.o. Prvním cílem práce je co nejsrozumitelněji popsat teorii zvuku a zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a ukázat jednotlivá specifika provázející výrobu zvukové složky daných oborů. Teoretická část obsahuje základní přehled o historii zvuku, zvukové dramaturgii a obecných principech zvukové postprodukce. Druhým cílem je praktické popsání problematiky na konkrétních reklamních projektech a filmu, které byly realizovány ve společnosti Studio Beep s.r.o.. Praktickým popisem docílíme úplného pochopení tématu a doplnění teoretické části.
Advertising design: Case Study
Jancík, Róbert ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí případové studie popsat a následně zrealizovat audiovizuální reklamní spot pro konkrétního zadavatele. Reklamní spot by měl být vytvořen efektivně se zaměřením na náklady, tak aby v co největší míře zasáhl cílovou skupinu a přinutil ji k nákupu propagovaného produktu. Na začátku práce jsou v teoretické části uvedeny základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, historie reklamy, legislativy regulující reklamní tvorbu a dále je reklama charakterizována jako součást kreativního průmyslu. Na tento teoretický základ navazuje praktická část ve které jsou navrženy tři varianty pro tvorbu audiovizuálního spotu a následně je pomocí metod manažerského rozhodování vybrána nejvhodnější varianta. V závěru práce jsme vytvořili samotný reklamní spot na základny definovaného postupu a vybrané varianty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,544 záznamů.   začátekpředchozí1088 - 1097dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.