Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 504 záznamů.  začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Internetový portál INFO-ODPADY
DHV CR, s.r.o., Praha ; Kašková, Jana ; Kocmanová, Lenka ; Suchánek, Zdeněk
Samostatná příloha k souhrnné zprávě za rok 2005 (MIZPP007JO1I). Řešení Modulu č. 3 spočívalo v r. 2005 v provozování a dolaďování internetového portálu INFOODPADY. Byly provedeny a vyhodnoceny 2 uživatelské průzkumy. Portál www.infoodpady.cz byl technicky dotvořen a postupně je doplňován a aktualizován. Byla využívána služba zasílání novinek e-mailem.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Informační kampaň
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Kalivoda, Jindřich ; Veverka, Zdeněk ; Beneš, Bohumil ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Samostatná příloha k souhrnné zprávě za rok 2005 (MIZPP007JO1I). V roce 2005 byl rozpracován konkrétní pilotní projekt - Podnikatelé v odpadovém hospodářství a jejich role v hospodářství České republiky, který je součástí tohoto výstupu a je rozdělen do kapitol: Charakteristika odvětví, postavení podniků odpadového hospodářství v hospodářství ČR, Bariéry podnikání v odpadovém hospodářství a Přehled firem působících na území České republiky a zabývajicích se nakládání s odpady.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Distanční vzdělávací kurz "Odpadář"
IREAS, Institut pro strukturální politiku, o.p.s., Praha ; Vlčková, Jana
Samostatná příloha k souhrnné zprávě za rok 2005 (MIZPP007JO1I). V roce 2004 byly vytvořeny studijní texty pro druhý modul vzdělávání, texty byly dokončeny a zaslány ke konečným připomínkám jednotlivým spoluřešitelům zúčastněným na projektu. V květnu 2005 začal další vzdělávací kurz. byly dokončeny studijní texty pro druhý modul a v září byl započat druhý vzdělávací modul "Odpadové hospodářství - vybrané problémové okruhy. Průběh řešení projektu je popsán v textu.
Environmentální barometr - výzkum veřejného mínění: Environmentální barometr - interaktivní vyhodnocování životního prostředí pro veřejnou správu
MGE DATA spol. s r. o., Praha ; Strnad, David
Hlavním cílem projektu Environmentální barometr je nalézt optimální způsob využití existujících environmentálních informací ze současných informačních zdrojů resortu MŽP pro přímou podporu veřejné správy, informování veřejnosti a hodnocení stavu životního prostředí. Ke splnění cílů je potřebné ve vyšším stupni integrovat jednotlivé složky JISŽP, a to zejména mapový server MŽP, mapový sklad, metainformační systém a stávající indikátory životního prostředí. Zpráva je jednak souhrnnou zprávou všech tří etap řešení projektu a jednak závěrečnou zprávou etapy 2005, která byla zaměřena především na vývoj nástrojů pro zpracování dat v prostředí databáze ORACLE, na vývoj prezentačního a aplikačního webového rozhraní a na případné úpravy a upřesnění metodik pro převod a uložení dat.
Obsazování pracovních míst ve veřejné správě se zaměřením na vybranou složku veřejné správy
Nováčková, Radka ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Práce nejprve teoreticky vymezuje oblast veřejné správy, především její charakteristiku a postavení, a to z pohledu odborníků. Problematiku obsazování pracovních míst ve veřejné správě nastiňuje druhá část práce, která analyzuje metody výběru vhodných kandidátů na volná pracovní místa. Praktická část práce je zaměřena na vybranou složku veřejné správy, na které je proveden popis, analýza a hodnocení procesu obsazování pracovních míst. V této části je také prověřeno, zda daná složka veřejné správy vytváří efektivní počet pracovních míst a zda jejich obsazování je uskutečňováno na základě předem daných pravidel.
Personální management ve veřejné správě
Eichlerová, Tereza ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá personálním managementem ve veřejné správě na úrovni územních samosprávných celků, který v současné době, díky probíhající reformě veřejné správy, nabývá na významu. Právě lidské zdroje v podobě úředníků tvoří základ pro kvalitní a efektivní fungování úřadů. Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit personální management ve vybraných úřadech městských částí Prahy včetně stanovení doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část, zabývající se především postavením úředníka ve veřejné správě a jednotlivými činnostmi personálního managementu, vychází vedle odborné literatury zejména ze zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Praktická část vychází z výsledků provedeného empirického průzkumu, na základě kterých je provedeno aktuální zhodnocení dané problematiky v praxi a stanovena doporučení.
Sociální dialog v územní samosprávě v ČR
Odvárková, Markéta ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat úroveň sociálního dialogu v oblasti územní samosprávy na území ČR a zároveň zjistit, zda přítomnost odborové organizace v institucích územních samosprávných celků příznivě ovlivňuje spokojenost úředníků a zmírňuje dopady realizace úsporných opatření v souvislosti s krácením veřejných rozpočtů. Za tímto účelem je nejprve charakterizováno místo a funkce územní samosprávy ve veřejné správě ČR a postavení úředníků územních samosprávných celků. V práci je dále přiblížen systém sociálního dialogu a jsou analyzovány instituce sociálního dialogu se zaměřením na územní samosprávu. Za účelem zjištění vlivu odborů na spokojenost úředníků je proveden výzkum na úrovni místní i regionální samosprávy. Je zjištěna slabá odborová organizovanost a z toho plynoucí nízký vliv odborů na spokojenost zaměstnanců, což lze při měnících se podmínkách souvisejících se zaváděním úsporných opatření považovat za jednu z příčin neefektivního sociálního dialogu ve veřejné správě.
Měření efektivity elektronické státní správy
Tajtl, Martin ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Stiegler, Petr (oponent)
Tato práce popisuje problematiku eGovernmentu a navrhuje způsob měření e-služeb veřejné správy. Popsán je stav českého eGovernmentu v detailu na vybrané projekty a v mezinárodním srovnání. Z popisu vyplývá, že rozvoj stále probíhá, ale v mnohem nižším tempu než je tomu v elektronicky vyspělejších zemích. Jako hlavní problém je identifikováno nedůsledné strategické řízení a resortismus, který brání úspěšnému nasazování průřezových projektů. Na základě popisu současného stavu a zahraničních zkušeností navrhuje autor konkrétní doporučení pro budoucí rozvoj elektronizace veřejné správy v České republice. V návaznosti na problematické řízení je v práci navržena a otestována metodika pro měření efektivity e-služeb veřejné správy. Tato metodika je objektivním postupem měření efektivity e-služeb s cílem poskytnout zpětnou vazbu poskytovatelům služeb. Testování metodiky hodnotí trojici služeb daňové agendy a poukazuje na jejich nedostatky včetně návrhu nápravných řešení.
Analýza stavu e-governmentu na MÚ a možnosti jeho rozšíření
Cimler, Lukáš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Pokroku v informačních a komunikačních technologiích se nevyhnula ani oblast veřejné správy. Elektronizace jednotlivých oblastí veřejné správy umožňuje ušetřit čas a finance nejenom nám občanům, ale také úřadům a jejich zaměstnancům. Cílem práce z oblasti e-governmentu je zjistit postavení České republiky v porovnání s vybranými zeměmi na úrovni státní správy za pomoci vybraných statistik. Přínosem práce na úrovni samosprávy jsou návrhy na zlepšení chodu městského úřadu ORP Černošice v oblasti elektronizace za pomoci projektů, které byly v rámci e-governmentu v České republice oceněny. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část především popisuje projekty v oblasti státní správy včetně legislativní a programové podpory rozvoje e-governmentu. Přínos praktické části diplomové práce spočívá jednak v možnosti porovnat, jak si vede Česká republika v rámci Evropy, zároveň poskytuje čtenáři, případně samotnému městskému úřadu, návod na zlepšení stavu e-governmentu především v oblasti územní samosprávy černošického úřadu.
Řízení městských organizací
Kolková, Zuzana ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Střížová, Vlasta (oponent)
Tématem diplomové práce je mapování procesů řídících příspěvkové organizace. První část vysvětluje pojmy týkající se problematiky obcí a příspěvkových organizací. Také je zde nastíněna problematika strategie Smart Administration. Dále jsou objasněny principy procesů, procesního řízení a také procesního modelování nezbytné pro zpracování praktické části. Praktická část obsahuje výzkum týkající se stavu procesního řízení ve městech s 5000 až 20000 obyvateli, konkrétně v souvislosti s příspěvkovými organizacemi. Bylo zjištěno, že zkoumané obce se o tuto problematiku příliš nezajímají a u většiny z nich procesní řízení nebylo vůbec provedeno přesto, že mají možnost na tyto aktivity čerpat dotace z EU. Na základě těchto zjištění byla vytvořena procesní mapa a následně vybrány procesy, jež byly podrobně popsány a namodelovány. Tento návrh by měl pomoci zaměstnancům městských úřadů orientovat se v prováděných procesech a zefektivnit jejich dosavadní průběh. Pro namodelování jednotlivých procesů byl použit nástroj ATTIS, společnosti ATTN Consulting, .s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 504 záznamů.   začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.