| |
| |
|
Marketingová strategie cestovní kanceláře Invia a.s.
Řezníček, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá marketingu cestovní agentury a kanceláře Invia.cz, přesněji komunikačního mixu. Cílem práce je inovovat stávající strategii a marketingovou komunikaci se zákazníky pomocí nových návrhů. Práce se skládá z teoretické, analytické části a části vlastních návrhů, kde jsou poté uvedeny návrhy, jejichž pomocí bude dosaženo splnění cíle práce.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Průvodce odpadovým hospodářstvím pro malé a střední podniky
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Úkolem průvodce je informovat malé a střední podnikatele, jak se mají chovat, aby se nedostali do sporu se státní správou při řešení svých odpadových problémů. Průvodce je rozdělen do částí: Poslání, Úvod, Pojmy a definice, Obecné povinnosti, Hlavní povinnosti původců, Další povinnosti, Nakládání s vybranými výrobky, vybranými odpady a vybranými zařízeními, Zpětný odběr některých výrobků, Odpadová evidence, Plány odpadového hospodářství, Pokuty ukládané za nedostatky v souvislosti s nakládáním s odpady, Význam vodního práva, O starých ekologických zátěžích, Dobrovolné nástroje v odpadovém, hospodářství, Orgány státní správy v odpadovém hospodářství, správní řád, Judikatura a Slovo na závěr.
|