Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rozvoje rodinné firmy působící v oblasti služeb minibusové dopravy
Musilová, Simona ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování plánu strategického rozvoje malé rodinné firmy působící v oblasti služeb minibusové dopravy. Teoretická východiska práce se zabývají vymezením a předpoklady možného rozvoje a růstu společností, specifiky rodinného podnikání včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod používaných v rámci uvedené problematiky. Druhá, analytická část práce obsahuje praktickou aplikaci vybraných metod analýzy podnikatelského prostředí společnosti s cílem identifikovat klíčové faktory ovlivňující podnik. Na základě výsledků je následně zvolena vhodná alternativa strategického rozvoje dané firmy. Ve třetí, návrhové části je vybraná varianta rozvoje rozpracována do strategického plánu, který povede k upevnění pozice této společnosti na trhu a ke zvýšení jejích tržeb. Součástí návrhů je také analýza potenciálních rizik a zhodnocení přínosů navrhovaných změn.
Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vstupu individuálního podnikatele na trh jazykového vzdělání v Brně. Obsahuje průzkum trhu primárním a sekundárním výzkumem. Sekundární výzkum se zaměřuje na konkurenci a neformální vzdělávání dospělých. Primární zkoumá spotřebitele, potřebné množství dat bylo zajištěno online dotazníkovým šetřením. Následně je vypracována strategie s hlavním důrazem na marketingový mix v ní obsažený.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šimek, Jiří ; Novák, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení primárního a sekundárního marketingového průzkumu u významné společnosti zabývající se prodejem hudebních nástrojů. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení problematiky marketingového výzkumu a prostředí obchodní firmy. Praktická část práce se následně zabývá provedením primárního výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků analyzované společnosti. Kromě primárního výzkumu se praktická část práce věnuje také sekundárního výzkumu, který je zaměřen na srovnání nabízených služeb analyzované společnosti a její konkurence.
Competitive Intelligence jako ucelený systém podpory strategického řízení firmy a postup jeho zavedení v podniku.
Štursa, Zdeněk ; Koloušek, Martin (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Konkurenční zpravodajství jako podpůrný systém strategického managementu poskytuje systém získávání a analýzy dat pro vytváření konkurenčního zpravodajství pro strategické rozhodování ve firmě. Diplomová práce analyzuje možnosti, výhody a úskalí zavedení tohoto systému a zaměřuje se jak na teoretický rozbor fungování daného útvaru, tak i praktické dopady jeho zavedení ve firmě. Práce hodnotí přínosy tohoto systému pro firmu a na konkrétním příkladu demonstruje způsob práce útvaru Konkurenčního zpravodajství a tvorby konkurenčního zpravodajství.
Návrh rozvoje obchodní strategie maloobchodního prodejce vín na lokálním trhu
Filipenská, Dagmar ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodní strategie maloobchodního prodejce vín v souvislosti s jeho působením na lokálním trhu. Cílem práce je na základě analýz a zhodnocení aktuální situace navrhnout rozvoj obchodních aktivit prodejce, které povedou k posílení pozice podniku na trhu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část práce se zabývá rešerší literárních pramenů v souvislosti s rozvojem podniku, obchodní a marketingovou strategii a vybranými analyticko-výzkumnými metodami. Analytická část se věnuje aplikaci zvolených metod vnějšího a vnitřního prostředí v kontextu problému podniku, spolu s průzkumem spokojenosti stávajících zákazníků s následnou evaluací výsledků pro následné návrhy řešení. Návrh obsahuje modifikaci původní obchodní strategie, která je rozpracována do marketingových aktivit včetně implementace a zhodnocení možných rizik návrhů a přínosů vedoucí k posílení pozice prodejce na lokálním trhu.
The Proposal for the Business Model Development for a Retailer Operating on the Local market
Hutník, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The master thesis is focused on the development of the business model of a retail unit operating in the cycling industry. The theoretical part deals with retail. strategic development, business model including analytical and research methods. The analytical part contains the identification of critical factors within the assessment of the current situation of the company in the context of the internal and external environment on the local market and the evaluation of the results of primary and secondary research. Based on the evaluation of the results of the analytical part, an extended business model will be developed following the goal of covering costs and bridging the seasonality of the cycling industry, including the calculation of design costs, financing and benefits arising from the development of the business model.
Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018
Škaldová, Markéta ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, jenž je specifická svou filozofií založenou na většinovém prodeji privátních značek a pravidelně obměňovanou nabídkou tematických týdnů, která kromě potravin obsahuje i nepotravinový sortiment výrobků. Společnost vstoupila na český trh jako diskontní řetězec s agresivní cenovou politikou a byla tak vnímána i zákazníky, svůj obchodní model poté však změnila a představila novou koncepci, prostřednictvím které si klade za cíl nabízet kvalitní produkty za nejlepší ceny. Tento nový koncept společnost prezentuje především modernizací svých prodejen, ale i dalšími aktivitami pro zlepšení své image a oslovení nového segmentu zákazníků. Cílem práce je popis a analýza těchto aktivit a kanálů, prostřednictvím kterých jsou uskutečňovány, a to pomocí marketingového mixu a jeho 4P. Cílem práce je také pomocí primárního kvantitativního výzkumu zjistit, zda zákazníci Lidlu společnost stále vnímají jako levného obchodníka, nebo úspěšnou značku, která nabízí kvalitní produkty. Práce je navíc doplněna o sémiotickou analýzu titulní strany akčního letáku, vzhledem k tomu, že koncepce těchto letáku je na českém trhu unikátem.
Návrh rozvoje rodinné firmy působící v oblasti služeb minibusové dopravy
Musilová, Simona ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování plánu strategického rozvoje malé rodinné firmy působící v oblasti služeb minibusové dopravy. Teoretická východiska práce se zabývají vymezením a předpoklady možného rozvoje a růstu společností, specifiky rodinného podnikání včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod používaných v rámci uvedené problematiky. Druhá, analytická část práce obsahuje praktickou aplikaci vybraných metod analýzy podnikatelského prostředí společnosti s cílem identifikovat klíčové faktory ovlivňující podnik. Na základě výsledků je následně zvolena vhodná alternativa strategického rozvoje dané firmy. Ve třetí, návrhové části je vybraná varianta rozvoje rozpracována do strategického plánu, který povede k upevnění pozice této společnosti na trhu a ke zvýšení jejích tržeb. Součástí návrhů je také analýza potenciálních rizik a zhodnocení přínosů navrhovaných změn.
Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018
Škaldová, Markéta ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, jenž je specifická svou filozofií založenou na většinovém prodeji privátních značek a pravidelně obměňovanou nabídkou tematických týdnů, která kromě potravin obsahuje i nepotravinový sortiment výrobků. Společnost vstoupila na český trh jako diskontní řetězec s agresivní cenovou politikou a byla tak vnímána i zákazníky, svůj obchodní model poté však změnila a představila novou koncepci, prostřednictvím které si klade za cíl nabízet kvalitní produkty za nejlepší ceny. Tento nový koncept společnost prezentuje především modernizací svých prodejen, ale i dalšími aktivitami pro zlepšení své image a oslovení nového segmentu zákazníků. Cílem práce je popis a analýza těchto aktivit a kanálů, prostřednictvím kterých jsou uskutečňovány, a to pomocí marketingového mixu a jeho 4P. Cílem práce je také pomocí primárního kvantitativního výzkumu zjistit, zda zákazníci Lidlu společnost stále vnímají jako levného obchodníka, nebo úspěšnou značku, která nabízí kvalitní produkty. Práce je navíc doplněna o sémiotickou analýzu titulní strany akčního letáku, vzhledem k tomu, že koncepce těchto letáku je na českém trhu unikátem.
Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014
Štefek, Jiří ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, která je v České republice známá především jako prodejce kávy. V poslední době se ale snaží komunikovat primárně svůj sortiment spotřebního zboží, a to pomocí všech nástrojů komunikačního mixu. Cílem práce je popsat a zanalyzovat hlavní kanály, pomocí kterých tato komunikace probíhá, a v případě potřeby navrhnout určitá zlepšení do budoucna. Kromě toho práce obsahuje primární výzkum, s jehož pomocí hodnotí, jak je společnost vnímána mezi populací České republiky a jestli se její komunikace nějak odráží a podepisuje na jejich názoru na Tchibo. Vzhledem k tomu, že společnost Tchibo je zatím známější jako prodejce kávy, práce se kromě sektoru spotřebního zboží věnuje i kávovému sektoru a novinkám v něm, poněvadž tvoří velkou část komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.