Název: Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018
Překlad názvu: Analysis of Marketing and PR activities of Lidl Czech Republic in years 2017-2017
Autoři: Škaldová, Markéta ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační aktivity; Lidl; Marketingový mix; Primární výzkum; Retail; Communication activities; Lidl; Marketing mix; Primary research; Retail

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99294

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383324


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet