Název: Návrh rozvoje obchodní strategie maloobchodního prodejce vín na lokálním trhu
Překlad názvu: The Proposal for the Development of a Business Strategy for a Retailer of Wine on the Local Market
Autoři: Filipenská, Dagmar ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: lokální trh; obchodní strategie; primární průzkum; rozvoj podniku; spokojenost zákazníků; business development; business strategy; customer satisfaction; local market; primary research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213280

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531499


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet