Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Hniličková, Klára ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Cílem této práce bylo vytvoření nové vizuální podnikové identity pro společnost K-IT. Práce vysvětluje důležitost kvalitní vizuální podnikové identity nejen z estetického, ale také z marketingového hlediska. Práce začíná úvodem do problematiky digitální grafiky a popisem programů použitých pro vývoj jednotlivých částí vizuální podnikové identity, tedy bitmapového grafického editoru Adobe Photoshop a vektorového grafického editoru Adobe Illustrator. Dále práce osvětluje principy podnikové identity. V druhé polovině práce se věnuji analýze stávající vizuální podnikové identity společnosti. Součástí této části práce je také moje vlastní shrnutí obecných zásad pro tvorbu vizuální podnikové identity a vysvětlení vzniku a funkce jejích jednotlivých částí. Poslední částí je praktické vytvoření nové vizuální podnikové identity a popis principů, které byly při jejím vytváření použity.
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
Struhárová, Xénia
Struhárová, X. Jednotný vizuální styl pro Termalní koupele Malé Bielice. Bakalařská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem této bakalářské práce je tvorba jednotného vizuálního stylu pro Termální koupele Malé Bielice. Práce se zaobírá pojmy corporate identity (CI) a jejími klíčovými složkami s hlavním zaměřením na corporate design (CD), také popisuje vnímání CI zákazníky a okrajově je nastíněn potřebný základ z marketingu cestovního ruchu a koupelníctví. Praktická část hodnotí aktuální vizuální prezentaci koupelí a jejich nejbližší konkurence. Následně autor popisuje tvorbu nového jednotného stylu a jeho použití na základních tiskovinách a propagačních materiálech, a k závěru podává kritické zhodnocení zavedení CD v praxi. Na vytvoření grafických návrhů byl použit program Adobe Illustrator CS6 a Photoshop CS6.
Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s.
Tomoriová, Sandra ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Bakalářská práce na téma "Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s." analyzuje současný stav podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a porovnává ho s mou vlastní definicí "Simply Clever" podnikové kultury určenou pro tuto společnost, jež v současné době teprve vzniká, s cílem navrhnout taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávající úrovně podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tedy k dosažení již zmíněné podnikové kultury v podmínkách "Simply Clever". V teoretické části je na základě odborné literatury vymezen pojem "podniková kultura", a další prvky "podnikové identity", mezi něž patří "podnikový design", "podniková komunikace" a "produkt". Praktická část obsahuje tyto, podle interních materiálů společnosti a vlastních zkušeností z dobrovolné praxe, vypracované oddíly: charakteristika společnosti ŠKODA AUTO a. s., popis vzniku a postupné implementace podnikové kultury koncernu Volkswagen Group do společnosti ŠKODA AUTO a. s., analýza stávajícího stavu podnikové kultury, vlastní definice "Simply Clever" podnikové kultury, formulace návrhů vedoucích ke zlepšení podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tudíž k docílení "Simply Clever" podnikové kultury, na základě porovnání těchto dvou podnikových kultur.
Symbolika barev v organizační kultuře
Čarková, Ludmila ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá barevnou symbolikou ve vztahu k organizační kultuře. Vychází z poznatků o vztazích mezi obsahem organizační kultury a prostředky organizační kultury a zaměřila se konkrétně na úpravu vybraných materiálních artefaktů, jimiž se společnost Lesostavby Třeboň, a. s. prezentuje na veřejnosti. Na základě dotazníkového šetření, inventáře hodnot a interview bylo zjištěno, že prezentovaná symbolika společnosti Lesostavby Třeboň, a. s. odpovídá organizační kultuře. Získané informace byly shrnuty do tabulek a sloupcových grafů a rovněž zde byla uvedena doporučení pro společnost Lesostavby Třeboň, a. s.
Marketingová komunikace T-Mobile
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.
Analýza image vybrané cestovní kanceláře
Hostašová, Olga ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Navrátil, Josef (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou image cestovní kanceláře. Podniková image představuje významný faktor úspěchu pro kteroukoliv společnost, tím spíše, když na trhu panuje silná konkurence, jako v případě českého trhu cestovních kanceláří. Práce předkládá výsledky několika výzkumů, jejichž cílem bylo zkoumat jednotlivé faktory, které ovlivňují image vybrané cestovní kanceláře.
Komunikační strategie RPC VŠE Praha
Šlapák, Petr ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Hubičková, Eva (oponent)
Práce se zabývá komunikační strategií. V teoretické části se zabývá komunikací, podnikovou identitou, podnikovou kulturou, podnikovou komunikaci a podnikovým designem. V druhé části analyzuje komunikační strategii RPC VŠE především na příkladu komunikační strategie Veletrhu pracovních příležitostí Šance. Poslední kapitola obsahuje doporučení pro celkovou komunikační strategii RPC.
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Rudiš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena metodika pro hodnocení firemních webů a její aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.