Název:
Komunikační strategie RPC VŠE Praha
Překlad názvu:
Communication strategy of RPC VSE Prague
Autoři:
Šlapák, Petr ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Hubičková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá komunikační strategií. V teoretické části se zabývá komunikací, podnikovou identitou, podnikovou kulturou, podnikovou komunikaci a podnikovým designem. V druhé části analyzuje komunikační strategii RPC VŠE především na příkladu komunikační strategie Veletrhu pracovních příležitostí Šance. Poslední kapitola obsahuje doporučení pro celkovou komunikační strategii RPC.
Klíčová slova:
komunikace; podniková identita; podniková komunikace; podniková kultura; podnikový design
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2461