Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management diverzných tímov v ICT sektore
Struhárová, Xénia
Struhárová, X. Management diverzních týmů v ICT sektoru. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabýbá managementem diverzity společností působících v IKT sektoru na Slovensku a v České republice. Cílem práce je vypracování doporučení pro lepší uplatnění diverzity managementu v IKT sektoru. Dílčí cíle dále zkoumají jaké faktory, které ovlivňují v pracovním prostředí spokojenost zaměstnanců, pracujících v diverzním prostředí a zamyšlení se nad možnostmi uplatnění mladých žen v IT oborech. Kvalitativní výzkum probíhal formou semistrukturovaných hloubkových rozhovorů s pracovníky HR oddělení, managery či vedoucími pracovníky. Následně byl provedený kvantitativní výzkum formou formou dotazníkového šetření, výsledky šetření byly interpretovány pomocí statistické analýzy dat. V závěru práce jsou vypracované návrhy a doporučení vyplývající z výsledků výzkumné části práce.
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
Struhárová, Xénia
Struhárová, X. Jednotný vizuální styl pro Termalní koupele Malé Bielice. Bakalařská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem této bakalářské práce je tvorba jednotného vizuálního stylu pro Termální koupele Malé Bielice. Práce se zaobírá pojmy corporate identity (CI) a jejími klíčovými složkami s hlavním zaměřením na corporate design (CD), také popisuje vnímání CI zákazníky a okrajově je nastíněn potřebný základ z marketingu cestovního ruchu a koupelníctví. Praktická část hodnotí aktuální vizuální prezentaci koupelí a jejich nejbližší konkurence. Následně autor popisuje tvorbu nového jednotného stylu a jeho použití na základních tiskovinách a propagačních materiálech, a k závěru podává kritické zhodnocení zavedení CD v praxi. Na vytvoření grafických návrhů byl použit program Adobe Illustrator CS6 a Photoshop CS6.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.