Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 120 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika personálního zajištění vzdělávání na základních školách zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Plzeňském kraji
Šliková, Milada ; Králová, Hana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Závěrečná bakalářská práce zkoumá kvalifikovanost pedagogických pracovníků na základních školách samostatně zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a na základních školách, kde jsou zřízeny pouze speciální třídy. Závěry práce se opírají o dotazníkové šetření realizované na základních školách Plzeňského kraje. Data získaná šetřením přinesla poznatky o stavu kvalifikovanosti pedagogických pracovníků v malých a velkých školách. Závěry šetření mohou posloužit jako argument pro zachování těchto škol a speciálních tříd na území Plzeňského kraje.
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí
Straková, Kateřina ; Kodýtková, Renata (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navrhnout změny konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí ve společnosti FAKSASTRAKA, s. r. o. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jež úzce souvisí s lidskými zdroji a personální prací. V praktické části je zpracována analýza současného stavu již zmíněné společnosti a především trhu práce, dále je zde vytvořen výzkum pomocí dotazníkového šetření. V diplomové práci jsou zpracovány návrhy v oblasti náboru na dělnické pozice.
Odměňování pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání
Valtová, Věra ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem mé diplomové práce je oblast odměňování pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání. Odměňování je součástí personální činnosti v organizaci, proto se v úvodu teoretické části věnuji obecnému vymezení základních pojmů vztahujících se k personalistice a personální práci v organizacích a nastiňuji zde i vývoj a proměny v personalistice. V další části teorie se pak věnuji především nejvýznamnější personální činnosti, kterou je odměňování. Vedle popisu základních pojmů jsou zde podrobně charakterizovány jednotlivé formy odměňování, a to finanční i nefinanční. V diplomové práci se jimi zabývám konkrétněji na úrovni preprimárního vzdělávání a také zde blíže popisuji personální činnost ředitelky v mateřské škole. Závěrečná část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem bylo zmapovat situaci v oblasti odměňování a následné spokojenosti s odměňováním finančním i nefinančním. Šetření bylo provedeno formou dotazníků pro pedagogické pracovníky a rozhovorů s dvěma ředitelkami mateřských škol. Na základě výsledků vybraných dotazníkových otázek jsem navrhla doporučení pro praxi v oblasti odměňování v preprimárním vzdělávání. Význam diplomové práce spočívá v rozšíření teoretických poznatků souvisejících s klíčovou personální činností, kterou je odměňování pedagogických pracovníků v preprimárním...
Provázanost personální práce se strategií organizace (Střediska volného času v České republice)
Svobodová, Ivana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Výzkumná část zjišťuje provázanost výkonu personálních činností v organizaci se strategií Strategické řízení lidských zdrojů je přístup, který úzce souvisí se strategickým řízení organizace, tedy je v souladu se stanovenými záměry a směřováním organizace vedoucí k trvalému rozvoji a efektivitě celé organizace. Cílem diplomové práce je zjistit, jestli jsou střediska volného času v České republice řízena v oblasti lidských zdrojů strategicky. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojmy týkající se personálních činností a strategického řízení organizace v kontextu specifik školské organizace typu SVČ. organizace. Dále pak odhaluje prvky pro strategické řízení lidských zdrojů v organizacích typu SVČ a také možný soulad koncepcí řízení lidských zdrojů ve zkoumaných organizací s vybranými modely řízení lidských zdrojů. Pro výzkum byla použita metoda kvantitativního výzkumu, kterou byl dotazník. Další výzkumnou metodou byl strukturovaný rozhovor, který sloužil k získání širšího spektra informací, které směřovaly do větší hloubky problematiky. Poslední využitou výzkumnou metodou byla analýza interních dokumentů. Na základě vyhodnocených výsledků lze konstatovat, že zkoumané organizace jsou v oblasti lidských zdrojů řízena strategicky, ale chybí zde větší míra koncepčnosti. KLÍČOVÁ SLOVA Strategie,...
Činitelé ovlivňující pracovní výkon pedagogických pracovníků středních škol v Příbrami
Kotěšovská, Hana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce popisuje a analyzuje činitele ovlivňující pracovní výkon. Zabývá se základními pojmy z oblasti řízení pracovního výkonu. Popsány jsou zvláště pojmy výkon práce, pracovní výkonnost, řízení pracovního výkonu a činitele ovlivňující pracovní výkon. Je vyjasněn rozdíl mezi osobními předpoklady k pracovnímu výkonu související přímo s pracovníkem a vnějšími činiteli, které pracovník nemůže sám ovlivnit. Práce je blíže zaměřena na rovinu procesu a prostředí, vyplývající ze života organizace. Tyto činitele jsou v práci ověřeny dotazníkovým šetřením na středních školách v Příbrami. Výzkumné šetření je provedeno kvantitativním způsobem s využitím dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo koncipováno tak, že umožnilo srovnání s analýzou současných definic pracovního výkonu a pracovní výkonnosti. V implementaci výzkumného šetření byly porovnány vlivy jednotlivých skupin činitelů ovlivňující pracovní výkon pedagogických pracovníků středních škol v Příbrami. Výzkumným šetřením byla potvrzena analýza současných definic pracovního výkonu a pracovní výkonnosti.
Nefinanční odměňování pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání
Valtová, Věra ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Diplomová práce se zabývá nefinančním odměňováním pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání. Úvodní část se věnuje obecnému vymezení základních pojmů, teorii personalistiky a odměňování. V další části jsou charakterizovány finanční a nefinanční formy odměňování. Jsou zde specifikovány jednotlivé druhy odměn. Závěrečná část práce analyzuje volby nejefektivnějších a nejvíce preferovaných forem nefinančního odměňování pedagogických pracovníků preprimárního vzdělávání. Srovnává názory a preference ředitelek a pedagogických pracovníků. KLÍČOVÁ SLOVA Personalistika, personální práce, personální řízení, personální činnosti, odměňování, finanční a nefinanční formy odměňování, preprimární vzdělávání
Nefinanční odměňování pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání
Valtová, Věra ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá nefinančním odměňováním pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání. Úvodní část se věnuje obecnému vymezení základních pojmů, teorii personalistiky a odměňování. V další části jsou charakterizovány finanční a nefinanční formy odměňování. Jsou zde specifikovány jednotlivé druhy odměn. Závěrečná část práce analyzuje volby nejefektivnějších a nejvíce preferovaných forem nefinančního odměňování pedagogických pracovníků preprimárního vzdělávání. Srovnává názory a preference ředitelek a pedagogických pracovníků.
Adaptace pedagogických pracovníků v mateřských školách
Zumrová, Jiřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat adaptační proces. V teoretické části jsou pro zachování celistvosti tématu krátce popsány etapy vývoje odborných termínů (personální administrativa, personální řízení, řízení lidských zdrojů) a personální činnosti. Hlavní část práce je zaměřena na proces adaptace, vymezení cíle adaptačního procesu, druhů adaptace a faktorů ovlivňujících průběh adaptačního procesu. Navazující část této kapitoly je věnována účastníkům adaptačního procesu, adaptačnímu plánu a zpětné vazbě, která je nezbytnou a neoddělitelnou složkou adaptačního procesu. Výzkumné šetření je orientováno na adaptační proces pedagogických pracovníků v mateřských školách. Metodou výzkumu je dotazníkové šetření a následné rozhovory s několika náhodně vybranými řediteli mateřských škol. Výsledkem průzkumu je zjištění průběhu adaptace v mateřských školách a přístup ředitelů k této problematice. KLÍČOVÁ SLOVA Personální práce, personální řízení, řízení lidských zdrojů, ředitel, adaptace, sociální adaptace, pracovní adaptace, adaptační plán, formální adaptace, neformální adaptace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 120 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.