Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Adaptace pedagogických pracovníků v mateřských školách
Zumrová, Jiřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat adaptační proces. V teoretické části jsou pro zachování celistvosti tématu krátce popsány etapy vývoje odborných termínů (personální administrativa, personální řízení, řízení lidských zdrojů) a personální činnosti. Hlavní část práce je zaměřena na proces adaptace, vymezení cíle adaptačního procesu, druhů adaptace a faktorů ovlivňujících průběh adaptačního procesu. Navazující část této kapitoly je věnována účastníkům adaptačního procesu, adaptačnímu plánu a zpětné vazbě, která je nezbytnou a neoddělitelnou složkou adaptačního procesu. Výzkumné šetření je orientováno na adaptační proces pedagogických pracovníků v mateřských školách. Metodou výzkumu je dotazníkové šetření a následné rozhovory s několika náhodně vybranými řediteli mateřských škol. Výsledkem průzkumu je zjištění průběhu adaptace v mateřských školách a přístup ředitelů k této problematice. KLÍČOVÁ SLOVA Personální práce, personální řízení, řízení lidských zdrojů, ředitel, adaptace, sociální adaptace, pracovní adaptace, adaptační plán, formální adaptace, neformální adaptace
Komunikace v mateřské škole
Zumrová, Jiřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem mé závěrečné bakalářské práce je popis komunikačních dovedností a jejich aplikace v mateřské škole. V teoretické části je vymezen pojem komunikace, jsou zde popsány komunikační kompetence ředitelek, zásady úspěšné komunikace, druhy komunikace, komunikační bariéry, manipulace v komunikaci a zpětná vazba, která je nedílnou součástí komunikace mezi ředitelkou a jejími podřízenými. Cílem práce je vytvořit přehled o tom jak probíhá komunikace ředitelek mateřských škol s pedagogickými pracovníky a nepedagogickými zaměstnanci. Neodmyslitelnou složkou je výzkum, který je její součástí, dotazníky a následné interview s náhodně vybranými řediteli mateřských škol, pro ucelení náhledu na tuto problematiku.
Adaptace pedagogických pracovníků v mateřských školách
Zumrová, Jiřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat adaptační proces. V teoretické části jsou pro zachování celistvosti tématu krátce popsány etapy vývoje odborných termínů (personální administrativa, personální řízení, řízení lidských zdrojů) a personální činnosti. Hlavní část práce je zaměřena na proces adaptace, vymezení cíle adaptačního procesu, druhů adaptace a faktorů ovlivňujících průběh adaptačního procesu. Navazující část této kapitoly je věnována účastníkům adaptačního procesu, adaptačnímu plánu a zpětné vazbě, která je nezbytnou a neoddělitelnou složkou adaptačního procesu. Výzkumné šetření je orientováno na adaptační proces pedagogických pracovníků v mateřských školách. Metodou výzkumu je dotazníkové šetření a následné rozhovory s několika náhodně vybranými řediteli mateřských škol. Výsledkem průzkumu je zjištění průběhu adaptace v mateřských školách a přístup ředitelů k této problematice. KLÍČOVÁ SLOVA Personální práce, personální řízení, řízení lidských zdrojů, ředitel, adaptace, sociální adaptace, pracovní adaptace, adaptační plán, formální adaptace, neformální adaptace
Komunikace v mateřské škole
Zumrová, Jiřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem mé závěrečné bakalářské práce je popis komunikačních dovedností a jejich aplikace v mateřské škole. V teoretické části je vymezen pojem komunikace, jsou zde popsány komunikační kompetence ředitelek, zásady úspěšné komunikace, druhy komunikace, komunikační bariéry, manipulace v komunikaci a zpětná vazba, která je nedílnou součástí komunikace mezi ředitelkou a jejími podřízenými. Cílem práce je vytvořit přehled o tom jak probíhá komunikace ředitelek mateřských škol s pedagogickými pracovníky a nepedagogickými zaměstnanci. Neodmyslitelnou složkou je výzkum, který je její součástí, dotazníky a následné interview s náhodně vybranými řediteli mateřských škol, pro ucelení náhledu na tuto problematiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.