Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na řešení krizových situací směnového dozorčího ČD, a.s.
Řehořek, Michal ; Novák, Pavel (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá odhalováním a řešením krizových situací, které nastávají při výkonu zaměstnání směnového dozorčího ČD, a.s. Uvádí čtenáře do konkrétních situací, které při výkonu zaměstnání směnového dozorčího mohou nastat, navrhuje řešení těchto situací, která povedou k efektivnějším způsobům výkonu zaměstnání směnového dozorčího a ke zlepšení plynulosti drážní dopravy.
Rozvoj personálního managementu v malé firmě
Hrdina, Martin ; MBA, Vladimír Dušánek, (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá personálním managementem malé firmy. První část práce je zaměřena na obecnou problematiku personálního řízení. Následuje analýza současného stavu této firmy. V poslední části obsahuje návrhy v oblasti rozvoje personálního managementu, které by měly napomoci ke zvýšení efektivity společnosti.
Návrh na zlepšení organizace práce v Grand Hotelu Brno
Svobodová, Silvie ; Zoder, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení organizace práce v Grandhotelu Brno. Jsou zde vymezeny základní pojmy týkající se organizace práce, řízení hotelového provozu. Práce poukazuje na nedostatky v organizaci práce z pohledu zaměstnanců Grandhotelu Brno, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu názorů zaměstnanců a obsahuje návrhy na jejich možná zlepšení.
Návrh na zvýšení motivace a spokojenosti zaměstnanců vybraného podniku
Mrázková, Petra ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá motivací a spokojeností zaměstnanců ve vybraném podniku. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, popsány různé teorie a následně jsou přiblíženy některé praktické přístupy k motivaci a zvyšování spokojenosti zaměstnanců. Analytická část popisuje prostředí, v němž se firma pohybuje, následně podrobně analyzuje a vyhodnocuje získaná data. V návrhové části jsou pak na základě zjištěných poznatků popsány konkrétní možnosti ke zlepšení.
Řešení konfliktů ve firmě ČEBAV s.r.o.
Kejvalová, Kateřina ; Slabák, František (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce „Řešení konfliktu zaměstnanců ve firmě ČEBAV s.r.o.“ je zaměřena na příchod nových mladých lidí do již zaběhnuté firmy. Jedná se o rodinné příslušníky majitelů firmy, kdy došlo k zaměstnání dcery jednoho majitele a syna druhého majitele. Do této doby byla firma, až na malé neshody, dokonale funkční. V momentě nástupu nových zaměstnanců došlo k rozporům vzniklých v důsledku špatné komunikace mezi jednotlivými rodinami.
Funkce sleduje formu
Munková, Karolína ; Mačudová, Lea (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá asociativním myšlením a jeho vztahem k navrhovaní formy. Postup tvorby je v kontrastu k současným „konceptuálním postupům“ založen na způsobech práce „ad hoc“, kdy se designér/inženýr stává kutilem/bricoleurem. Pokud se však z architekta stane bricoleur, musí se zbavit i konceptualizace díla prostřednictvím plánu. Tento zdánlivý detail nevyhnutelně vede k rekonfiguraci i další součásti profese přítomné od dob Albertiho, kdy je vztah mezi architektem a klientem definován právě výkresem - plánem. Projekt simuluje pravděpodobný způsob organizace práce architekta/ bricoleura současnosti.
Porovnání organizace práce v Místní knihovně Radotín a v Národní technické knihovně
Srbová, Michaela ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Černá, Milena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním organizace práce v Místní knihovně Radotín a v Národní technické knihovně. První část práce je zaměřena obecně na management, popisuje jeho funkce, motivaci a komunikaci. Další část práce se věnuje specifikaci managementu v prostředí knihoven se zaměřením na jeho funkce, motivaci a aplikaci současných trendů v managementu knihoven. V následujících kapitolách bakalářská práce představuje obě knihovny z hlediska organizace práce a seznamuje s provedením dotazníkového průzkumu zaměřeného na styl řízení lidí. V poslední části jsou knihovny porovnány z hlediska organizace práce a stylu řízení lidí.
Metodika práce s mládeží v klubu 1. FC Viktorie Přerov kategorie U 10 - U 13
Mrázek, Ondřej ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Metodika práce s mládeží v klubu 1. FC Viktorie Přero kategorie U10 -U13 Cíl práce: Cílem práce je sepsat metodiku a organizaci práce v klubu 1. FC Viktorie Přerov o.s., která bude pro jednotlivé trenéry určitým mustrem, podle něhož budeme pokračovat ve výchově jednotlivých hráčů v kategoriích U10 až U13. Porovnat historii, současnost a budoucnost, jenž se bude držet již dříve zmíněné metodiky a organizace práce s mládeží. Získané informace z klubů Ajax Amsterdam, Dukla Praha a 1. FC Viktorie Přerov porovnáme a ze všech institucí vybereme to nejlepší pro podmínky našeho středně velkého klubu. Metody: Analýza dobové literatury, Analýza současné literatury na dané téma, Analýza potřeb klubu Výsledky: Výsledkem práce bude sepsaná koncepce pro kategorie U10 až U13 na základě historických podkladů z klubu 1. FC Viktorie Přerov a současných metod v klubech FK Dukla Praha a Ajax Amsterdam. Tato koncepce bude ctít aktuální stav bádání na tohle téma a potřeby našeho klubu. Klíčová slova: Koncepce, metodika, výchova mládeže, kategorie, tréninkový proces, organizace práce
Reprodukce Hawthornských experimentů Eltona Maya: případová studie výkonnosti malé skupiny
Michalová, Lea ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Prokop, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Reprodukce Hawthornských experimentů Eltona Maya: případová studie výkonnosti malé skupiny" seznamuje s výzkumem v konkrétní organizaci. Cílem této práce je reprodukce experimentu G. E. Maya ze závodů Western Electric a nalezení účinných prostředků ke zvýšení efektivity práce. Výzkum je experimentální, v průběhu třinácti týdnů bylo otestováno deset nezávislých proměnných z oblasti finanční motivace, motivace hodnocením a organizace práce. Výkonnost je měřena pomocí pěti ukazatelů vypovídajících o kvalitě služby, v interpretaci ale zároveň zohledňuji postoje účastníků experimentu a vedoucího skupiny. Nejúspěšnějším opatřením shledávám proměnnou z oblasti organizace práce testovanou v sedmém týdnu. Na základě výzkumu bylo po ukončení experimentu v organizaci trvale zavedeno. Nejprve je čtenář seznámen s cíli práce a výzkumným problémem. Následuje kapitola věnovaná teoretickým východiskům této práce, včetně vybraných nástrojů zvyšování výkonnosti, které byly použity ve výzkumu. Třetí, výzkumná část je věnována metodologii výzkumu, specifikům skupiny a především analýze a interpretaci dat. Na závěr nechávám prostor diskuzi a poté hodnotím naplnění cílů a úspěšnost experimentu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.