Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 579 záznamů.  začátekpředchozí570 - 579  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán pro probiotický přípravek VSL 3
Chudoba, Lubomír ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Martináková, Renata (oponent)
Cílem této práce je zpracování kompletního marketingového plánu probiotického přípravku VSL#3 podle potřeb a zvyklostí marketingového oddělení firmy Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o., na jehož základě by bylo možné rozhodovat o případných budoucích marketingových aktivitách spojených s tímto výrobkem.
Specifika marketingu pro děti
Vojtěchová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rybář, Štěpán (oponent)
Zapf Creation je renomovaná německá firma vyrábějící hračky pro děvčata ve věku tří až jedenácti let již téměř 100 let. Jako mnoho jiných firem se potýká se změnami požadavků svých zákazníků. Musí tak pružně reagovat a své produkty i způsob komunikace se zákazníky přizpůsobovat aktuálním trendům. Ve snaze uspět je třeba změnit positioning firmy a najít nové možnosti, jak zákazníky oslovit a přesvědčit je o koupi jejích produktů. To vše řeší marketingový plán Zapf Creation AG pro její českou pobočku.
Finanční projekt nové firmy
Janů, Petr ; Krauseová, Jaruše (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá založením nové firmy. Konkrétně nového restaurant-baru v Praze. V práci je zohledněn jak pohled marketingový (situační analýza, SWOT analýza, marketingový mix nového produktu,...), tak pohled čistě finanční (počáteční rozvaha, finanční plán na 5 let či finanční analýza z předpokládaných finančních údajů).
Marketingový plán vybraného gastronomického zařízení
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingu v pohostinství, především tvorbou marketingového plánu pro malý podnikatelský subjekt. Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro nově otevírané gastronomické zařízení Creperii Amálku. Práce se skládá ze dvou velkých celků, a to části teoretické a části praktické. Teoretická část se zabývá obecnými souvislostmi marketingové činnosti v oboru pohostinství. Objasňuje význam marketingu v pohostinství, specifika služeb tohoto oboru a samotnou tvorbu a význam marketingového plánu pro gastronomické zařízení. V praktické části je charakterizováno dané gastronomické zařízení, provedena podrobná situační analýza, stanoveny marketingové cíle a vytvořen návrh marketingové strategie pro tento nový provoz.
Marketingová strategie firmy Quelle
Procházková, Monika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlasáková, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie firmy Quelle, posouzení fungování marketingového oddělení firmy, jeho silných stránek a slabin, pro které se snažím najít řešení. Vycházím ze situační analýzy a SWOT analýzy.
Marketingová strategie pro značku VOIVO.
Hlavsová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pauliová, Kateřina (oponent)
Po teoretickém úvodu do problému je představena značka VOIVO,její charakteristika, ujasnění vize a mise. Ve třetí kapitole je provedena situační analýza, která zahrnuje analýzu makrookolí, mikrookolí i vnitřního prostředí. Všechny tyto faktory jsou pak sjednoceny ve SWOT analýze. Ze situační analýzy vychází následující kapitola, která se týká stanovení marketingových cílů pro značku VOIVO, ze kterých pak vychází navržená marketingová strategie, která je rozčleněnana dle nástrojů marketingového mixu. Celá práce je zakončena shrnutím a doporučením pro marketingovou strategii značky.
Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
Kutnohorský, Karel ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Holub, Miloš (oponent)
ABSTRAKT Kutnohorský, K. Marketingové řízení ve vybraném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce vychází z teorie marketingového řízení, které je členěno na fázi plánování, realizaci a kontrolu. Druhá, praktická část, charakterizuje odvětví stavebnictví a firmu, ve které byla diplomová práce zpracována, je zde provedena analýza jednotlivých fází marketingového řízení ve firmě. V závěrečné části je provedeno zhodnocení tohoto způsobu řízení, návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Marketing v developmentu
Gottwaldová, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hlavička, Jakub (oponent)
Diplomová práce s názevem Marketing v developmentu se zaměřuje na sestavení marketingového plánu developerského projektu. Východiskem pro sestavení tohoto plánu je seznámení se základními pravidly v developmentu a s jednotlivými fázemi developerského procesu. Dálším důležitým bodem a podkladem je marketingový výzkum. Samotný plán se týká fiktivního administrativního projektu v Praze. Je doplněn o praktické rady, jak realizovat některé marketingové nástroje v praxi a také připomíná jejich význam. Celkový navržený marketingový plán by mohl tedy sloužit jako návod pro sestavování podobných marketingových plánů na administrativní projekty.
Podnikatelský plán společnosti zabývající se výrobou audio - designových produktů
Šebík, Michal ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Soukup, Bohdan (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu reálné společnosti Symbio Design s.r.o. a ověření jeho životaschopnosti. Společnost Symbio Design se zabývá výrobou špičkových audio-designových výrobků (reproduktory a akusticko-světelný objekt) určených pro náročné zákazníky hledající nestandardní až extravagantní výrobky. Problémem společnosti je fakt, že těchto zákazníků je málo, není jednoduché je oslovit, a sami společníci nemají příliš času řešit strategické záležitosti společnosti. V teoretické části se práce nejprve věnuje problematice podnikatelského plánu vůbec -- jaký je obecně jeho smysl, kdo jej sestavuje a při jakých příležitostech je užitečné jej vypracovávat. V následující praktické části je samotný podnikatelský plán s obvyklou strukturou: představení společnosti, jejích produktů, analýza vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza, cíle společnosti v krátkém a dlouhém období, marketingová a obchodní strategie zabezpečující dosažení těchto cílů a nakonec finanční analýza a odhad prodejů do budoucnosti. Tato část je ostatně nejdůležitější, neboť až zde se čtenář dozví, zda je projekt životaschopný, či co je pro jeho životaschopnost třeba udělat. Pro účely podnikatelského plánu - především jeho strategické části -- bylo rovněž uskutečněno anketové šetření na vybraném vzorku tazatelů.
Podnikatelský plán na realizaci hotelu STANDART spol. s r. o.
Koklar, Robin ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Hamouzová, Barbora (oponent)
Cílem mého podnikatelského plánu je zhodnocení podnikatelského záměru na realizaci hotelu Standart spol. s.r.o. ze stávající ubytovny situované v Praze 4 z hlediska vnějšího a vnitřního okolí společnosti a reálnosti a rentability dané investice. Předmětem mého podnikatelského plánu je analýza makro a mikro okolí odvětví levného ubytování, podrobná analýza konkurence, zákazníků, nabízených služeb, popis cenové politiky, dosažení konkurenční výhody a vyhotovení finančního plánu. Cílem výše zmíněné analýzy je odpovědět, zda pokračovat ke skutečné realizaci podnikatelského plánu či nikoliv. Idea mého podnikatelského plánu spočívá v rekonstrukci, vestavbě a nástavbě stávající ubytovny na hotel Standart s kapacitou 40 pokojů. Výstup jednotlivých analýz mého podnikatelském plánu spočívá v popisu příznivých či nepříznivých podmínek pro realizaci hotelu Standart. Vzhledem k tomu, cíl makro analýzy je předpovědět dopad makroekonomických veličin České republiky na podnikání v odvětví levného ubytování. Pro analýzu odvětví zvolím Porterův model "pěti sil", který hodnotí atraktivitu vstupu do daného odvětví. Lze předpokládat, že vhodně zvolené služby a kompletní vybavení jednotlivých pokojů hotelu Standart, povede k získání diferenciační konkurenční výhody. Součástí podnikatelského plánu je marketingový plán, jehož funkce spočívá v nalezení nejvhodnějšího marketingového mixu, který povede k vysoké obsazenosti hotelu s přiměřenými náklady na akvizice zákazníků. V neposlední řadě se zaměřím na vypracování finančního plánu, který zhodnotí rentabilitu navrhovaného podnikatelského záměru a odkryje případné slabé stránky. Pokud finanční plán odhalí dostatečnou tvorbu zisku a cash flow a vnější a vnitřní okolní podmínky odvětví levného ubytování budou přívětivé, lze doporučit daný podnikatelský plán k realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 579 záznamů.   začátekpředchozí570 - 579  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.