Název: Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
Překlad názvu: The Application of Marketing Management in a Chosen Company
Autoři: Kutnohorský, Karel ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Holub, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: manažer projektu; marketingové řízení; marketingový plán; markrtingový audit; positioning; segmentace stavebního trhu; SWOT analýza; development market segmentation; marketing audit; marketing operation; marketing plan; positioning; project manager; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14182

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet