Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Kurková, Michaela ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Název diplomové práce je Strategická analýza podniku. Předmětem je vypracování analýzy současného stavu pivovaru Zichovec a následné navržení vhodné strategie pro rozvoj pivovaru v budoucnu. K tomu využiji metody a analýzy externího a interního prostředí. V první části práce jsou teoreticko-metodologické faktory definující jednotlivé analýzy a zjištěné poznatky jsou následně v druhé prakticko-aplikační části diplomové práce aplikovány na daný pivovar. Vzhledem k výsledkům z druhé části je následně provedeno zhodnocení stávající strategie a na jeho základě dojde k formulování případných změn pro zlepšení rozvoje podniku.
Podnikatelský plán Steakhouse K&K, s.r.o.
Rappová, Kateřina ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu, díky kterému by mělo být možno založit restauraci Steakhouse K&K s nabídkou vybrané steakové kuchyně a nápojů. V počátku práce jsou teoreticky zpracovány informace o samotném podnikání, jeho zahájení, založení společnosti s ručením omezeným. Dále je zde popsán samotný podnikatelský plán včetně jeho jednotlivých kroků. Na základě dotazníkového šetření pokračuje diplomová práce praktickým zpracováním podnikatelského plánu. Je zde řešena otázka zvolené právní formy podnikání, zpracování zakladatelského rozpočtu a jednotlivých částí podnikatelského plánu, včetně finančního plánu a finanční analýzy. Závěrem je celý podnikatelský plán zhodnocen a jsou shrnuty jeho výsledky.
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Jehnětová, Lucie ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Marušinec, Marek (oponent)
Práce se zabývá efektivitou komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti. Cílem je popsat jednotlivé komunikační nástroje, analyzovat jejich efektivitu a navrhnout řešení u problémových komunikačních nástrojů. Objektem práce je středně velká společnost působící v oblasti logistiky. V diplomové práci jsou využity metody dotazníkový výzkum, analýza interní dokumentace a pozorování. V závěru diplomové práce je zhodnocena efektivita komunikačních prostředků v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců a jsou doporučena některá zlepšení pro efektivnější využití komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti.
Analýza nabídky produktu dětský účet na českém trhu a preference zákazníků
Svobodná, Nela ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Štěchová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá specifickým bankovním produktem dětský účet na českém trhu. Porovnává existující nabídky produktu s požadavky potenciálních zákazníků. Jejím cílem je monitoring produktu v portfoliích českých bank, analýza jeho marketingového mixu u leaderů na trhu, vyhodnocení preferovaných charakteristik produktu z pohledu potenciálních zákazníků a jejich motivace. Přináší výsledky užitečné pro product managery daných produktů v bankách, pracovníky marketingových oddělení bank, osobní bankéře na pobočkách, pracovníky reklamních agentur a současně pro případné zájemce o tento druh produktu. Na základě získaných zjištění jsou formulována doporučení v oblasti produktu, případně dalších oblastí marketingového mixu.
Financial Analysis of a chosen Firm
Jurášek, Juraj ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá finančnou analýzou spoločnosti Auto Gábriel s.r.o. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú časť, ktorá podrobne popisuje jednotlivé postupy finančnej analýzy, jej metodiky a jednotlivé ukazovatele pri analyzovaní finančného zdravia a stability podniku. Druhá časť je časť praktická, kde uskutočníme prakticky finančnú analýzu spoločnosti Auto Gábriel s.r.o. na základe podkladov z účtovníctva firmy a informácií z ekonomického oddelenia spoločnosti, spoločne s využitím teoretických znalostí popísaných v teoretickej časti práce. Spoločnosť takisto porovnáme z hľadiska nákladovosti a rentability s konkurenčnou spoločnosťou PO Car s.r.o. V závere zhodnotíme výsledky analýzy spoločnosti Auto Gábriel s.r.o. a poskytneme odporúčania k výsledkom, ku ktorým sme dospeli.
Strategická analýza podniku
Sklenářová, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit stávající strategii analyzovaného podniku, navrhnout její úpravu s ohledem na strategii mateřské společnosti a také navrhnout doporučení pro zlepšení jeho současné situace a jeho budoucí rozvoj. K naplnění cíle jsou identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby analyzovaného podniku. K tomuto účelu práce využívá analytických metod strategické analýzy, konkrétně analýzy vnějšího, konkurenčního a vnitřního prostředí podniku. Práce je nepřímo rozdělena na oblast teoretickou, metodickou a praktickou. V části teoretické jsou popsány základní pojmy a teoretická východiska vybraných analýz, které jsou v praktické části aplikovány na zvolený podnik. Metodicky práce staví na kvalitativním a kvantitativním výzkumu.
Strategická analýza podniku
Škardová, Pavla ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je provedení externí a interní analýzy firmy dle níže zmíněných vybraných analytických metod. Dílčím cílem této práce je zjistit jaké jsou preference a očekávání zákazníků v dnešní době, kdy pro potřeby firmy a současně se zřetelem na hlavní cíl diplomové práce je stanovena výzkumná otázka. Diplomová práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a aplikační část. Teoreticko-metodologická část je věnována základním pojmům strategického řízení a především charakteristikou vybraných metod strategické analýzy a dotazníkového šetření. V aplikační části jsou aplikovány teoretické poznatky a je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy. Z analýz externího okolí byly použity analýzy PEST, metoda 4C, analýza odvětví a konkurenčního prostředí, dotazníkové šetření a hodnotová křivka. K prozkoumání interního prostředí firmy byla použita analýza vnitřních zdrojů. Výsledky jednotlivých analýz byly shrnuty ve SWOT analýze, která slouží jako podklad pro konkrétní strategická doporučení firmy. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hodnotové křivky jsou stanovena doporučení, jakým směrem by se oční optika měla ubírat, jak by měla zlepšit prodej svých výrobků případně služeb. Použitými metodami byly rozhovor a analýza dokumentů. Dále matematicko-statistické metody, a to především absolutní a relativní četnost, křížové analýzy, medián. Získané informace a výsledky daného šetření jsou využity ke zpracování tématu diplomové práce. Po vyhodnocení výsledků šetření a analýzy SWOT nemám tolik připomínek, ale přesto doporučuji pár změn. Jednotlivá doporučení a návrhy možných změn mohou přispět k úspěšnému dosažení stanovených cílů firmy, a tak si udržet stálou klientelu či ji případně rozšířit. Výstupy analýzy a výsledná doporučení jsou plně využitelné pro rozhodování managementu oční optiky.
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Kočárníková, Dominika ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného stavu vybrané společnosti, která se zabývá potravinářským průmyslem. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů, marketingového mixu a analýze marketingového prostředí. Praktická část se zabývá obchodní společností Vodňanská drůbež, a.s. Popisuje marketingový mix této společnosti a pomocí PEST analýzy makroprostředí a analý-zy mikro a vnitřního prostředí ji analyzuje. V závěru jsou navržena doporučení vycházející ze SWOT analýzy.
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Genova, Jelena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost Vladimír Rendl -- truhlářství s.r.o. a dále, na základě teorie, se analýzy marketingového prostředí i marketingové mixu aplikují na společnost. Závěrečná SWOT analýza pomohla k navržení doporučení plynoucích ze získaných informací.
Marketingová situační analýza BK Lions Jindřichův Hradec
Hron, Patrik ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy jednotlivých složek marketingového mixu a prostředí, ve kterém se basketbalový klub BK Lions Jindřichův Hradec nachází. Na základě rozboru a výsledků marketingové situační analýzy jsou navržena vhodná doporučení směřující ke zvýšení efektivnosti marketingového mixu klubu. Úvodní část práce je zaměřena na popis marketingového mixu a situační analýzy v teoretické rovině. V aplikační části jsou popsány konkrétní nástroje marketingového mixu klubu, využívané při sestavování marketingové strategie a následně provedena jeho situační analýza. Závěrečná kapitola shrnuje získané údaje a přináší doporučení k optimalizaci marketingového mixu a marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.