Název:
Marketingová strategie firmy Quelle
Překlad názvu:
The marketing strategy in Quelle
Autoři:
Procházková, Monika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlasáková, Kamila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie firmy Quelle, posouzení fungování marketingového oddělení firmy, jeho silných stránek a slabin, pro které se snažím najít řešení. Vycházím ze situační analýzy a SWOT analýzy.This bachelor thesis is about the marketing strategy in the Quelle company. It analysis it's strategy, working of the whole marketing department, it's negatives and positives, to which I'm trying to find any solution. It is based on the situation analysis and the SWOT analysis.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Marketingový plán; Quelle; Zásilkový obchod; mail-order store; Marketing plan; Marketing strategy; Quelle
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16086