Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design and implementation of metrics for campaign management in telecommunications
Rakár, Peter ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Šimáček, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na vyhodnocování marketingových kampaní realizovaných v prostředí telekomunikační společnosti. Cílem práce je identifikace, analýza a návrh ukazatelů a dimenzí, které je možné využít pro potřeby vyhodnocení úspěšnosti marketingových kampaní a pro poskytnutí zpětné vazby v procesu přípravy nových kampaní. Navrhované řešení, které je výstupem práce, poskytuje nástroj pro efektivnější a spolehlivější analýzu marketingových kampaní. Jeho součástí je analýza současného procesu vyhodnocování a návrh změn procesu. V první části práce je vysvětlený vztah marketingu, marketingových kampaní a procesu jejich vyhodnocování. Prozkoumány jsou teoretické poznatky v oblasti vyhodnocování kampaní. Následující kapitola se věnuje charakteristickým rysům telekomunikační společnosti, které mají vliv na způsob vyhodnocování kampaní. V úvodě praktické části práce jsou identifikovány metriky využívané pro vyhodnocování kampaní v praxi. Využité jsou poznatky zaměstnanců konkrétní telekomunikační společnosti. Identifikované metriky jsou v další kapitole analyzovány. Výstupem analýzy je návrh automatizovaného řešení pro generování OLAP kostky a tvorbu reportů za účelem vyhodnocování marketingových kampaní. Funkčnost a účelnost řešení je ověřená na implementaci pilotního řešení, na kterém je názorně představená ukázka reportů vzorové kampaně. Závěr práce je doplněný o analýzu současného procesu vyhodnocování ve vybrané telekomunikační společnosti a o návrh změn v procesech s využitím analytického řešení vytvořeného v rámci diplomové práce.
Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Pešek, Miroslav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kočer, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je nastínit čtenáři praktický průběh plánování, přípravy a řízení marketingových kampaní v mezinárodní společnosti. Konkrétně pak na příkladě společnosti Hewlett-Packard. Jako druhý cíl si práce klade vystihnout specifika práce lokálního marketingového oddělení firmy a centrálního oddělení. Oba tyto cíle jsou vyhodnocovány na základě uvedení praktické a teoretické části. Celý průběh plánování, přípravy a řízení je pak ukázán na reálné kampani HP fórum.
Internetový marketing pro značku Vichy
Rusková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Shamma, Marvan (oponent)
Cílem práce je na základě provedených analýz identifikovat slabé stránky využívaných nástrojů Internetového marketingu značky Vichy se zaměřením na značku Normaderm a následně navrhnout doporučení z pohledu budoucích kampaní. První část práce začíná obecným představením značky Vichy a značky Normaderm. V druhé části práce jsou popsány jednotlivé nástroje Internetového marketingu, které značka Vichy využívá, následovaná detailní analýzou jednotlivých nástrojů ze dvou posledních kampaní značky Normaderm. Nástroje marketingu jsou hodnoceny jak z pohledu běžného uživatele, tak z pohledu marketéra. Bylo využito interních dat vytěžených z reklamních a měřících systémů společnosti L'Oréal. Ve finální časti práce je rozebrán současný stav internetového marketingu značky Vichy a značky Normaderm a formulována doporučení do budoucna.
Marketingová kampaň Josého Cury
HUSÁROVÁ, Iva
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou kampaň ke koncertu Josého Cury v rámci 19. ročníku Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov (MHF Český Krumlov) a kulturní marketing. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se specializuje na kulturní marketing a vychází z poznatků odborné literatury a informací čerpaných z internetových zdrojů. Praktická část se věnuje tvorbě marketingové kampaně ke koncertu Josého Cury a čerpá data z reálné kampaně, jenž byla tvořena pro 19. ročník Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov.
Marketingová kampaň specifického produktu
Vokounová, Barbora ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ústředním tématem práce je čtenářství u dětí a mládeže jakožto specifický produkt, na který text nahlíží z marketingového hlediska. Vedle rozboru situace knižního průmyslu v České republice z pohledu nabídky i poptávky je identifikován problém čtenářství u dětí a nastíněna důležitost četby pro rozvoj lidských dovedností, z čehož vyplývá potřeba aplikace nástrojů marketingové kampaně na osvětu čtenářství. Příkladem podpory čtení knih je kampaň Rosteme s knihou, jejíž současný stav práce analyzuje a rozpoznává některé nedostatky. Následně je vyvinuta snaha navrhnout pro kampaň doporučení, jak pro její obsahovou náplň, tak i pro propagační část na základě vhodné kombinace marketingového mixu s důrazem na mix komunikační.
Mezinárodní marketingová komunikace v kampaních společnosti
Khramkova, Yevheniya ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Bischofová, Sylva (oponent)
Práce se zabývá teoretickým popisem efektivní marketingové komunikace a její komponent. Praktická část práce je zaměřená na popis marketingové kampaně, uskutečněnou marketingovou agenturou SEAL Communication s.r.o. Výstupem práce je návrh marketingové kampaně, která je zaměřená na zahraniční trhy. Kromě toho, v praktické části je také nasimulováno její řešení.
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je představit hlavní rysy moderního marketingového přístupu zvaného buzz marketing, identifikovat možnosti i úskalí jeho využití a zjistit, v jaké míře je tento přístup znám a využíván v České Republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V té první se věnuji obecnému úvodu do problematiky moderních marketingových kampaní a vysvětlení některých důležitých pojmů. Druhá část zkoumá současné rozšíření buzz marketingu v České republice stejně jako jeho potenciál pro další rozvoj.
Devices for user behavior analysis on Twitter
Zoričák, Miroslav ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Ľudia zapojení do elektronických sociálnych sietí vykazujú určité vzory vo svojom správaní, ktoré vychádzajú z podobných vzorov, objavujúcich sa v konvenčných sociálnych sieťach. V tejto práci sa pokúsim popísať niektoré druhy tohoto správania, ako sa manifestujú v sieti Twitter a ako je možné ich aplikovať pri skúmaní predchádzajúcom marketingovej kampani v organizácii, ako aj pri analyze dopadov tejto kampane po jej skončení. Z praktického hľadiska sa pokúsim aplikovať tieto poznatky na realistickom príklade kampane na podporu predaja a zvýšenie počtu nasledovníkov.
Marketing a paralympijské hry
Čechová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace jak s veřejností, tak s potenciálními i současnými sponzory Českého paralympijského výboru.
Návrh strategie malého a středního podniku v oblasti spotřební elektroniky
Švancara, Miroslav ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Bečvář, Martin (oponent)
V teoretické části je popsána charakteristika malých a středních podniků. V analytické části autor představil společnost K+B Expert a její přímou konkurenci. Společnost K+B Expert podniká v oblasti spotřební elektroniky. V ČR má 19 maloobchodních prodejen. Rozhodla se na základě strategického plánu rozšířit své působení na trhu spotřební elektroniky v rámci horizontální sítě. Dle situační analýzy autor vybral Karlovarský kraj. Zapojením všech investičních kroků a režijních potřeb byla vytvořena holá provozovna, do které bylo potřeba navozit zboží a umístit jej do předem připravených regálů. Následovala propagační akce -- show pro otevření nové provozovny. Společnost K+B Expert jako součást sítě Expert ČR využila marketingovou koncepci této společnosti. Výběr reklamních prostředků provedli marketingoví specialisté a dle porovnání účinnosti byl jako nejefektivnější reklamní nástroj vyhodnocen reklamní leták, který dle vyplněných dotazníků uvedlo přesně 55% dotázaných respondentů jako hlavní zdroj zjištění otevření budoucí prodejny elektro a chystané reklamní akce. Dále byl použit rozhlas, billboardy, inzerce v novinách a reklamní poutače. Přestože skutečné finanční náklady vynaložené na uvedenou reklamní akci byly vyšší než původní plán (skutečné náklady činily 836.500 Kč), počítacími boxy prošlo celkem 8.560 návštěvníků, což bylo více než očekávaná návštěvnost. I celkový obrat prodejny byl vyšší než plánovaný - skutečný obrat činil 4,36 mil. Kč, což je o 9% více, než bylo předpokládáno. V celkovém pohledu může být tato akce zhodnocena jako vydařená a společnost K+B Expert, s.r.o. se může poohlížet po dalším regionu, do kterého rozšíří svoji působnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.