Název: Marketingová kampaň specifického produktu
Překlad názvu: Marketing Camaign of Specific Product
Autoři: Vokounová, Barbora ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kampaň Rosteme s knihou; knižní průmysl; marketingová kampaň; marketingový mix; čtenářství; Book industry; campaign Growing with the Book; marketing campaign; marketing mix; readership

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24488

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75882


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet