Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Vokounová, Barbora ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
V této práci je provedena analýza vlivů kongresů a veletrhů na image destinace, a to především s využitím poznatků marketingu v oblasti značek a image. Dále je využita teorie cestovního ruchu a destinačního marketingu. V navrženém interdisciplinárním přístupu představují veletrhy a kongresy faktory, které skrze různé zprostředkovatele ovlivňují image destinace. Kromě přímých obecných přínosů jsou v práci popsány proměnné, které se podílejí na transferu image veletrhů a kongresů na image destinace. Je identifikována skupina, u které se vlivy projevují nejsilněji. Pohled na současný stav veletržního a kongresového průmyslu a příklady z praxe pak demonstrují přenos asociací. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků jsou v práci navržena opatření, která by mohla napomoci rozvoji veletržního a kongresového odvětví a zároveň mohla přispět k zesílení jeho pozitivních vlivů na image destinace.
Marketingová kampaň specifického produktu
Vokounová, Barbora ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ústředním tématem práce je čtenářství u dětí a mládeže jakožto specifický produkt, na který text nahlíží z marketingového hlediska. Vedle rozboru situace knižního průmyslu v České republice z pohledu nabídky i poptávky je identifikován problém čtenářství u dětí a nastíněna důležitost četby pro rozvoj lidských dovedností, z čehož vyplývá potřeba aplikace nástrojů marketingové kampaně na osvětu čtenářství. Příkladem podpory čtení knih je kampaň Rosteme s knihou, jejíž současný stav práce analyzuje a rozpoznává některé nedostatky. Následně je vyvinuta snaha navrhnout pro kampaň doporučení, jak pro její obsahovou náplň, tak i pro propagační část na základě vhodné kombinace marketingového mixu s důrazem na mix komunikační.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.