Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza úrovně vedení kotouče v ledním hokeji v kategoriích U9 a mladších
Šimáček, Martin ; Perič, Tomáš (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Autor: Martin Šimáček Název: Analýza úrovně vedení kotouče v ledním hokeji v kategoriích U9 a mladších Cíl: Cílem práce je určit úroveň vedení kotouče u hráčů ročníku U9 a mladších a dále zjistit, zda dovednosti hráčů odpovídají dovednostem, které by v této kategorii měli hráči ovládat. Metody: Práce vycházela z testovací baterie sestavené pro hodnocení a porovnání úrovně vedení kotouče hráčů v kategorii U9 a mladších, zahrnující široké spektrum týmů z celé České republiky. Výzkum se opíral o analýzu výsledků 253 mladých hokejistů, kteří byli podrobeni sérii 11 testů zaměřených na postupné zvyšování náročnosti technik vedení kotouče. Každý testovaný hráč byl hodnocen individuálně a za stejných podmínek, přičemž úspěšnost byla vyhodnocována licencovaným expertem s trenérskou A licencí. Data byla analyzována za použití statistických nástrojů s cílem definovat průměrnou úroveň dosažených dovedností a porovnat je s mezinárodními a českými standardy. Výsledky: Výzkum zahrnující 253 mladých hokejistů kategorie U9 ukázal průměrné splnění 2,15 z 11 testů vedení kotouče, což odhaluje solidní základní dovednosti v této věkové skupině. Nicméně, s postupem k vyšším úrovním testů výrazně klesal počet hráčů schopných testy splnit, což naznačuje nutnost dalšího...
Participace a reprezentace Romů v Česku zejména při sociálním začleňování
Šimáček, Martin ; Drhová, Zuzana (vedoucí práce) ; Potůček, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá participací a reprezentací Romů v Česku zejména při sociálním začleňování. Principy participace obecně nejsou v Česku při navrhování a implementaci veřejných politik dostatečně využívány. K určité změně dochází na lokální úrovni, v některých městech se postupně prosazují modely participace a reprezentace obyvatel vyloučených lokalit. Diplomová práce se proto metodami případové studie, sumativní evaluace a pozorování zabývá vybranou praxí, a to systému domovnictví v Kadani - Prunéřově, který sice řeší primárně otázku bydlení v sociálně vyloučené lokalitě, ale při plné participaci jejích obyvatel, vč. vytváření přirozené reprezentace, vedoucí ke zlepšování sociálních kompetencí lidí, jejich sebevědomí a ochoty zapojovat se do řešení vlastní neuspokojivé situace. Práce také shrnuje vývoj v utváření romské reprezentace na nejvyšší úrovni, a to od 90. let minulého století, a její neblahý vliv na rozvoj skutečné participace Romů v sociálním začleňování na všech úrovních veřejné správy. V určitém kontrastu se proto jeví situace v participaci a reprezentaci Romů na nejvyšší úrovni vlády v porovnání s lokální situací.
Design and implementation of metrics for campaign management in telecommunications
Rakár, Peter ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Šimáček, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na vyhodnocování marketingových kampaní realizovaných v prostředí telekomunikační společnosti. Cílem práce je identifikace, analýza a návrh ukazatelů a dimenzí, které je možné využít pro potřeby vyhodnocení úspěšnosti marketingových kampaní a pro poskytnutí zpětné vazby v procesu přípravy nových kampaní. Navrhované řešení, které je výstupem práce, poskytuje nástroj pro efektivnější a spolehlivější analýzu marketingových kampaní. Jeho součástí je analýza současného procesu vyhodnocování a návrh změn procesu. V první části práce je vysvětlený vztah marketingu, marketingových kampaní a procesu jejich vyhodnocování. Prozkoumány jsou teoretické poznatky v oblasti vyhodnocování kampaní. Následující kapitola se věnuje charakteristickým rysům telekomunikační společnosti, které mají vliv na způsob vyhodnocování kampaní. V úvodě praktické části práce jsou identifikovány metriky využívané pro vyhodnocování kampaní v praxi. Využité jsou poznatky zaměstnanců konkrétní telekomunikační společnosti. Identifikované metriky jsou v další kapitole analyzovány. Výstupem analýzy je návrh automatizovaného řešení pro generování OLAP kostky a tvorbu reportů za účelem vyhodnocování marketingových kampaní. Funkčnost a účelnost řešení je ověřená na implementaci pilotního řešení, na kterém je názorně představená ukázka reportů vzorové kampaně. Závěr práce je doplněný o analýzu současného procesu vyhodnocování ve vybrané telekomunikační společnosti a o návrh změn v procesech s využitím analytického řešení vytvořeného v rámci diplomové práce.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šimáček, Marek
1 Šimáček, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.