Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Pešek, Miroslav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kočer, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je nastínit čtenáři praktický průběh plánování, přípravy a řízení marketingových kampaní v mezinárodní společnosti. Konkrétně pak na příkladě společnosti Hewlett-Packard. Jako druhý cíl si práce klade vystihnout specifika práce lokálního marketingového oddělení firmy a centrálního oddělení. Oba tyto cíle jsou vyhodnocovány na základě uvedení praktické a teoretické části. Celý průběh plánování, přípravy a řízení je pak ukázán na reálné kampani HP fórum.
Nový regionalismus USA v kontextu jejich postavení ve světové ekonomice
Pešek, Miroslav ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Krč, Jakub (oponent)
USA jsou pro světovou ekonomiku nesmírně důležitým státem z politického i ekonomického hlediska. Práce se zabývá postavením USA ve světové ekonomice, které se v průběhu let postupně mění. V první kapitole je také popsán vliv nového regionalismu na politiku USA a jejich přístup k regionalismu. Druhá kapitola pak uvádí přehled všech bilaterálních uzavřených a rozjednaných dohod USA. Třetí kapitola pak uvádí přehled činnosti USA v regionálním měřítku.

Viz též: podobná jména autorů
21 PEŠEK, Martin
3 PEŠEK, Milan
3 PEŠEK, Miroslav
1 Pešek, Marcel
4 Pešek, Marko
21 Pešek, Martin
1 Pešek, Matěj
5 Pešek, Michael
8 Pešek, Michal
3 Pešek, Milan
3 Pešek, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.