Název: Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Překlad názvu: Management of marketing campaigns on example Hewlett-Packard
Autoři: Pešek, Miroslav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kočer, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingové kampaně; marketingový plán; mezinárodní společnost; plánování kampaní; international enterprise; marketing campaign; marketing communication; marketing plan; marketing planning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112800


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet