Název: Marketingová kampaň Josého Cury
Překlad názvu: Marketing campaign for José Cury
Autoři: HUSÁROVÁ, Iva
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kulturní marketing; marketingová kampaň; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový plán; cultural marketing; marketing campaign; marketing communication; marketing mix; marketing strategy
Citace: HUSÁROVÁ, Iva. Marketingová kampaň Josého Cury. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20563

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81504


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet