Název:
Marketingová kampaň Josého Cury
Překlad názvu:
Marketing campaign for José Cury
Autoři:
HUSÁROVÁ, Iva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou kampaň ke koncertu Josého Cury v rámci 19. ročníku Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov (MHF Český Krumlov) a kulturní marketing. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se specializuje na kulturní marketing a vychází z poznatků odborné literatury a informací čerpaných z internetových zdrojů. Praktická část se věnuje tvorbě marketingové kampaně ke koncertu Josého Cury a čerpá data z reálné kampaně, jenž byla tvořena pro 19. ročník Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov.My thesis is aimed at marketing campaign concerning the concert of José Cura organized within 19th International Musical Festival Český Krumlov and also at cultural marketing. The thesis is separated in practical and theoretical part. The theoretical part is specialized in cultural marketing and proceeds from findings of expert literature and information gathered from internet resources. The practical part deals with making of marketing campaign for concert of José Cura getting the data from the real campaing which was made for 19th International Musical Festival Český Krumlov.
Klíčová slova:
kulturní marketing; marketingová kampaň; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový plán; cultural marketing; marketing campaign; marketing communication; marketing mix; marketing strategy Citace: HUSÁROVÁ, Iva. Marketingová kampaň Josého Cury. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20563