Název: Návrh a implementácia ukazateľov pre campaign management v oblasti telekomunikácií
Překlad názvu: Design and implementation of metrics for campaign management in telecommunications
Autoři: Rakár, Peter ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Šimáček, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: dimenze; marketingová kampaň; metrika; report; telekomunikace; vyhodnocování; dimension; evaluation; marketing campaign; metrics; report; telecommunications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31921

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114297


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet