Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,017 záznamů.  začátekpředchozí717 - 726dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu navrhnout zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti GreenMech s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, které se této problematiky týkají. Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy GreenMech, s.r.o. Následují analýzy současného stavu firmy a marketingový výzkum pomocí dotazníkové metody. V poslední třetí části jsou zahrnuty návrhy, které vyplynuly z dostupných informací a analýz. Tyto návrhy by měly firmě zajistit lepší prezentaci svých produktů a přivést více zákazníků.
Podnikatelský záměr
Čechová, Jitka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce směřuje k vypracování podnikatelského plánu na založení vzdělávacího centra, které má formou skupinových kurzů pomoci tam, kde školní výuka nestačí. V úvodní části jsou rozebrána teoretická východiska, na ně navazuje důkladná analýza současné situace na trhu. Na základě zjištěných informací je pak v návrhové části vytvořen podrobný podnikatelský plán, podle kterého pak bude posouzena reálnost záměru.
Návrh na efektivní prodej služeb ve zdravotnictví
Sztefková, Michaela ; Kobe, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a následné vyhodnocení současného stavu nově vzniklé společnosti Medicomfort, s.r.o. Na základě zjištěných informací jsou pak vypracovány návrhy ke zlepšení marketingové strategie.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Sombergová, Markéta ; Jelínek, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spojenou s návrhem komunikačního mixu pro Fitness centrum Kameňák. Obsahuje zhodnocení současného stavu komunikačního mixu společnosti a odhalení problémů, se kterými se společnost v této oblasti potýká. Následují návrhy pro zlepšení tohoto stavu. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu současné situace ve firmě a náplní třetí části je návrh takového komunikačního mixu, který firmě umožní lepší prezentaci svých služeb a přivede více zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat
Rausová, Iva ; Mucha, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat, který vychází z podrobné situační analýzy podniku. Obsahuje konkrétní opatření vedoucí k dosažení marketingových cílů, stanovených v návaznosti na souhrnnou SWOT analýzu. V závěru se zabývá také zhodnocením navrhované strategie z hlediska časového i ekonomického.
Zvyšování konkurenceschopnosti firmy
Tučková, Kristýna ; Žák, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou konkurenceschopnosti firmy v rámci podnikání společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a hodnotí její současnou pozici na trhu se sportovním zbožím. Výsledky hodnocení jsou důležitým bodem, od kterého se odvíjí návrhy opatření se zaměření převážně na vytváření konkurenčních výhod pro společnost a zvýšení počtu jejích zákazníků.
Podnikatelský plán
Šťastný, Miroslav ; Zajíček, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu pro provoz čerpací stanice s pomocí franšízy od společnosti OMV. V teoretické části je obecně popsána podnikatelská činnost, podnikání formou franšízy a popis analýz použitých v této práci. V analytické části jsou pak provedeny analýzy, které jsou nezbytné pro sestavení podnikatelského plánu. V poslední části je popsán samotný návrh podnikatelského plánu a harmonogram jeho realizace.
Market Entry and Marketing Strategy of Scootland s.r.o. with Relation to Slovakian Market
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis analyses the current situation of the company Scootland s.r.o.at the domestic market with regard to the stagnating gains of the company. The basic analytical methods are introduced and, consequently, applied. On the basis of the conducted analysis, measures for the improvement of the current situation are proposed, focusing especially on the expansion of the company to the Slovakian market, and a detailed plan of this entry is provided.
Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password
Nárožná, Gabriela ; Bílek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro softwarovou společnost Lamantine software, a.s. Tato společnost působí v oblasti vývoje software. Konkrétně se tato práce zaměřuje na marketingový výzkum pro produkt Sticky Password, který slouží pro správu hesel a vyplňování formulářů. Důraz je kladen identifikaci konkurenčních produktů, cílových skupin, jejich potřeb a očekávání. Pomocí marketingových nástrojů a nástrojů webové analytiky je provedena analýza marketingového prostředí a dotazníkové šetření.
Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o.
Strupek, Ondřej ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Moje diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii, se kterou si firma Dosedel Interior s.r.o., vybuduje pevnou pozici na trhu a přiláká nové zákazníky. Součástí práce bude analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Výstupem této práce bude návrh, který má být reakcí na fakta zjištěná v analytické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,017 záznamů.   začátekpředchozí717 - 726dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.