Název: Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password
Překlad názvu: Marketing Research for the Sticky Password Product
Autoři: Nárožná, Gabriela ; Bílek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového prostředí; dotazník; konkurence; marketingový výzkum; software; Sticky Password; webový analýza; competitive products; marketing environment analysis; marketing research; software; Sticky Password; survey; web analytic tools

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2695

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223253


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet