|
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Zezulka, Vojtěch ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Starý, Lukáš (oponent)
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou identity společnosti. Na základě identifikovaných problémů, které vyvstaly se změnou ve firmě, navrhnu jejich řešení.
|
|
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Horáková, Gabriela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikulec, Petr (oponent)
V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové shrnutí dotazníku. Práci zakončuji doporučením pro firmu, jak vylepšit dosavadní situaci její komerční strategie.
|
|
Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro
Zamrzlová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Českého olympijského domu na XXXI. letních olympijských hrách v Rio de Janeiro, které se uskuteční v roce 2016. Východiskem pro zpracování strategie je velice úspěšný olympijský dům v Londýně, na jehož základě je provedena nutná diverzifikace pro projekt Českého olympijského domu v Brazílii. Zohledněny jsou především rozdíly v jednotlivých destinacích. Cílem práce je nalezení optimálních komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude respektovat podmínky českého i brazilského trhu. Důraz je kladen na propagaci České republiky jako kvalitního a spolehlivého obchodního partnera a jako atraktivní turistické destinace.
|
|
Využití moderních komunikačních technologií militantními islamisty
Hána, Lukáš ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Havlová, Radka (oponent)
Práce přistupuje k terorismu jako k formě komunikace. Útok nebo jiná teroristická činnost jsou způsoby šifrování sdělení, které má většinou za cíl šířit strach v řadách cílové veřejnosti. Pro efektivní šíření strachu teroristé využívají média nepřímo, pokud je sdělení šířeno jako obsah zpravodajství, nebo přímo prostřednictvím nových médií zejména internet a jeho možnosti, které umožňují nenákladnou tvorbu široce dostupného obsahu. Mezi médii a terorismem existuje symbióza. Teroristé vytvářejí poutavé události, které média přejímají a vytváří z nich zajímavé zprávy. Kvůli specifickým aspektům zpravodajství vzniká zkreslené vnímání reality, které nikdy nemůže odpovídat plně skutečnosti. S procesem mediální komunikace je spojeno mnoho sociálních a psychologických fenoménů, které většinou prospívají teroristickým záměrům, ale existují i takové, které naopak jdou proti nim. Práce analyzuje komunikační strategii militantních islámistů a soustředí se zejména na globální terorismus a Al-Káidu s jejími odnožemi.
|
|
Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Vítek, Lukáš ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu pro sledované období.
|
|
Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o.
Berková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybraném podniku. V závěru diplomové práce jsou poznatky shrnuty a na základě analýzy marketingového výzkumu jsou navržena řešení zefektivnění současné marketingové strategie společnosti.
|
|
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.
|
|
Marketingové strategie hotelu UNIC Praha
Naisarová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti a návrh konkrétních zlepšení, vypracovaných na základě zkoumaných dat a informací. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a termíny. Kromě samotného marketingu a marketingu hotelu, je to zejména analýza marketingového mixu se všemi jeho částmi, vytyčení marketingového prostředí a shrnutí důležitosti image a identity značky. Praktická část představuje Hotel UNIC Praha, analyzuje jeho marketingový mix, marketingové prostředí, image a identitu a v neposlední řadě obsahuje také SWOT analýzu. Poslední kapitola této části pak představuje mnou navrhovaná doporučení na vylepšení marketingové strategie hotelu. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí poznatků práce.
|
|
Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s.
Laštůvková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Toušek, Radek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. a návrh možných řešení pro její zlepšení. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část podnik představuje a analyzuje jeho vnitřní a vnější okolí. Tato část také obsahuje analýzu současné komunikační strategie a SWOT analýzu. Třetí část se věnuje návrhům a doporučením na zlepšení této strategie.
|
|
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Vávrová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá předvolební kampaní a komunikační strategií politické strany TOP 09 ve volbách v roce 2013. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii politické strany TOP 09 v předvolební kampani, analyzovat jednotlivé nástroje komunikace a zhodnotit kvalitu jejich provedení. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první teoretická část má za cíl vymezit politický marketing a jeho jednotlivé koncepty a modely, a následně volební kampaně a strategie. V analytické části práce bude provedena strategická analýza strany TOP 09 a následně její komunikační strategie. Přínos práce tkví v komplexním zhodnocení komunikační strategie politické strany TOP 09 a v návrzích na její zefektivnění.
|