Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 363 záznamů.  začátekpředchozí254 - 263dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Zezulka, Vojtěch ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Starý, Lukáš (oponent)
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou identity společnosti. Na základě identifikovaných problémů, které vyvstaly se změnou ve firmě, navrhnu jejich řešení.
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Horáková, Gabriela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikulec, Petr (oponent)
V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové shrnutí dotazníku. Práci zakončuji doporučením pro firmu, jak vylepšit dosavadní situaci její komerční strategie.
Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro
Zamrzlová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Českého olympijského domu na XXXI. letních olympijských hrách v Rio de Janeiro, které se uskuteční v roce 2016. Východiskem pro zpracování strategie je velice úspěšný olympijský dům v Londýně, na jehož základě je provedena nutná diverzifikace pro projekt Českého olympijského domu v Brazílii. Zohledněny jsou především rozdíly v jednotlivých destinacích. Cílem práce je nalezení optimálních komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude respektovat podmínky českého i brazilského trhu. Důraz je kladen na propagaci České republiky jako kvalitního a spolehlivého obchodního partnera a jako atraktivní turistické destinace.
Využití moderních komunikačních technologií militantními islamisty
Hána, Lukáš ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Havlová, Radka (oponent)
Práce přistupuje k terorismu jako k formě komunikace. Útok nebo jiná teroristická činnost jsou způsoby šifrování sdělení, které má většinou za cíl šířit strach v řadách cílové veřejnosti. Pro efektivní šíření strachu teroristé využívají média nepřímo, pokud je sdělení šířeno jako obsah zpravodajství, nebo přímo prostřednictvím nových médií zejména internet a jeho možnosti, které umožňují nenákladnou tvorbu široce dostupného obsahu. Mezi médii a terorismem existuje symbióza. Teroristé vytvářejí poutavé události, které média přejímají a vytváří z nich zajímavé zprávy. Kvůli specifickým aspektům zpravodajství vzniká zkreslené vnímání reality, které nikdy nemůže odpovídat plně skutečnosti. S procesem mediální komunikace je spojeno mnoho sociálních a psychologických fenoménů, které většinou prospívají teroristickým záměrům, ale existují i takové, které naopak jdou proti nim. Práce analyzuje komunikační strategii militantních islámistů a soustředí se zejména na globální terorismus a Al-Káidu s jejími odnožemi.
Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Vítek, Lukáš ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu pro sledované období.
Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o.
Berková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybraném podniku. V závěru diplomové práce jsou poznatky shrnuty a na základě analýzy marketingového výzkumu jsou navržena řešení zefektivnění současné marketingové strategie společnosti.
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.
Marketingové strategie hotelu UNIC Praha
Naisarová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti a návrh konkrétních zlepšení, vypracovaných na základě zkoumaných dat a informací. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a termíny. Kromě samotného marketingu a marketingu hotelu, je to zejména analýza marketingového mixu se všemi jeho částmi, vytyčení marketingového prostředí a shrnutí důležitosti image a identity značky. Praktická část představuje Hotel UNIC Praha, analyzuje jeho marketingový mix, marketingové prostředí, image a identitu a v neposlední řadě obsahuje také SWOT analýzu. Poslední kapitola této části pak představuje mnou navrhovaná doporučení na vylepšení marketingové strategie hotelu. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí poznatků práce.
Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s.
Laštůvková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Toušek, Radek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. a návrh možných řešení pro její zlepšení. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část podnik představuje a analyzuje jeho vnitřní a vnější okolí. Tato část také obsahuje analýzu současné komunikační strategie a SWOT analýzu. Třetí část se věnuje návrhům a doporučením na zlepšení této strategie.
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Vávrová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá předvolební kampaní a komunikační strategií politické strany TOP 09 ve volbách v roce 2013. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii politické strany TOP 09 v předvolební kampani, analyzovat jednotlivé nástroje komunikace a zhodnotit kvalitu jejich provedení. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první teoretická část má za cíl vymezit politický marketing a jeho jednotlivé koncepty a modely, a následně volební kampaně a strategie. V analytické části práce bude provedena strategická analýza strany TOP 09 a následně její komunikační strategie. Přínos práce tkví v komplexním zhodnocení komunikační strategie politické strany TOP 09 a v návrzích na její zefektivnění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 363 záznamů.   začátekpředchozí254 - 263dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.