Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace MHD v Českých Budějovicích
Laštůvka, Josef ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Toušek, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou městské hromadné dopravy v Českých Budějovicích. Po vysvětlení základních pojmů týkajících se dopravy a přepravy následuje specifikace subsystémů osobní dopravy, základní přehled o Českých Budějovicích a seznámení s Dopravním podnikem města České Budějovice. Dále v bakalářské práci popisuji síť linek MHD, tarif a jízdné. Praktická část se zabývá analýzou stavu městské hromadné dopravy a následnými opatřeními ke zlepšení. Cílem této práce je nalezení současných problémů městské hromadné dopravy v Českých Budějovicích a jejich řešení.
Komunikační stratregie Budějovického Budvaru
Laštůvková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Toušek, Radek (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza komunikační strategie Budějovického Budvaru ve spojení se značkou Budweiser Budvar na tuzemském trhu s pivem. V teoretické části práce popisuji teorii marketingu se zaměřením na komunikační mix a výzkum značky. V praktické části nejdříve představuji Budějovický Budvar, jeho historii, portfolio produktů a zhodnocuji postavení podniku jak na českém, tak zahraničním trhu. V následující části analyzuji mikroprostředí a makroprostředí a provádím analýzu současného stavu využívání jednotlivých komunikačních nástrojů. Zde se zaměřuji převážně na současnou reklamní kampaň NE. Na základě zjištěných informací je provedena SWOT analýza. Dále provádím vlastní výzkum, který je zaměřen na vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu s pivem. V závěru práce na základě vyhodnocených dat navrhuji doporučení ke zlepšení komunikační strategie a vývoje značky do budoucna.
Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s.
Laštůvková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Toušek, Radek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. a návrh možných řešení pro její zlepšení. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část podnik představuje a analyzuje jeho vnitřní a vnější okolí. Tato část také obsahuje analýzu současné komunikační strategie a SWOT analýzu. Třetí část se věnuje návrhům a doporučením na zlepšení této strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.