Název: Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Překlad názvu: Communications Strategy of Nonprofit Organisation - Mladi konzervativci, z.s.
Autoři: Vítek, Lukáš ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix; nezisková organizace; communications; communications mix; marketing; marketing mix; non-governmental organisation; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46828

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199598


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet