Název:
Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Překlad názvu:
Communications Strategy of Nonprofit Organisation - Mladi konzervativci, z.s.
Autoři:
Vítek, Lukáš ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu pro sledované období.This master thesis concerns with communications strategy of selected nonprofit organisation. First theoretical part describes theoretical concept of marketing and communications with concern to nonprofit organisations. Furthermore it describes nonprofit organisations and its legal embodiment in Czech Republic. Second practical part describes and analyzes nonprofit organisation of Mladi konzervativci, followed by proposed concept of its communications strategy and plan for specified period.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix; nezisková organizace; communications; communications mix; marketing; marketing mix; non-governmental organisation; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46828