Název: Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s.
Překlad názvu: Communication strategy of Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.
Autoři: Laštůvková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Toušek, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; marketingový mix; SWOT analýza; communication mix; communication strategy; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41224

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197928


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet