Název: Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o.
Autoři: Berková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita marketingové komunikace; event marketing; komunikační strategie; psychologie marketinkové komunikace; public relations; communication strategy; effectiveness of marketing communication; event marketing; psychology of marketing communication; public relations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199559


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet