Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Černý, Jakub ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce analyzuje postavení reklamy na internetu v rámci marketingových aktivit firmy. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu ve srovnání s tradičními reklamními médii. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením příkladu marketingových aktivit konkrétních firem.
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Novák, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou marketingového řízení vysoké školy a její vzájemné souvislosti s propagací školy navenek. Identifikuje možnosti jak efektivně propagovat vysokou školu na internetu s konkrétní ukázkou tvorby internetové marketingové kampaně Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze s cílem zvýšit poptávku po bakalářském vzdělávacím programu na této fakultě.
Internetová reklama
Popelová, Veronika ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Teoretická část představuje internetový marketing a vybrané formáty internetové reklamy. V praktické části bylo pomocí provedeného dotazování zodpovězeno na předem stanovené hypotézy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty podnikající na internetu nebo využívající internet ke svému podnikání.
Využití Google AdWords jako marketingového nástroje pro firmy
Tůmová, Květa ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Pelc, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá internetovou reklamou Google AdWords a jejím využitím jako marketingového nástroje pro firmy. Jsou v ní vymezeny základní druhy internetové reklamy a její pozice na reklamním trhu v České republice. Práce se v teoretické části věnuje reklamě Google AdWords a jejímu fungování, založení a správě kampaní, struktuře účtu a možnostem jeho nastavení. Analytická část práce se zabývá vybranou kampaní a postupem při zadávání a vyhodnocování kampaně.
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Krejčí, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Bakalářská práce představuje reklamu na internetu včetně jejích nejvýznamnějších forem a současných respektive budoucích trendů v tomto reklamním odvětví. Hlavním cílem je porovnat jednotlivé systémy Pay per click na českém internetu z hlediska jejich výkonnosti. Testování PPC systémů autor provádí na reklamní kampani pro společnost Kremo. Tato reklamní kampaň byla spuštěna na třech nejvýznamnějších serverech, které ji na českém internetovém trhu nabízejí, tedy na Google, Seznam a Centrum. Na základě jednotlivých výsledků je zhodnoceno, který z uvedených serverů je pro takovou reklamní kampaň nejlepší.
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Neugebauer, Josef ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Záměrem bakalářské práce v teoretické části bylo usadit pojem online reklama mezi ostatní formáty, rozlišit jednotlivé druhy online reklamy a konkrétně zdokumentovat základní východiska PPC reklamy. Dále pak porovnat a definovat současné PPC systémy. V praktické části bakalářské práci popisuji postup při tvorbě jednoduché PPC reklamní kampaně, dále komentuji dosažené výsledky za sledované období a hodnotím účinnost kampaně.
Zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím internetové reklamy
Vaněček, Jakub ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kvapil, Petr (oponent)
Předmětem zájmu diplomové práce je zkoumání vlivu internetové reklamy a použitelnosti webových stránek na konkurenceschopnost internetového obchodu. Cílem práce je úspěšná aplikace teoretických znalostí na praktickém příkladě internetového obchodu Lahůdkářství Jan Paukert. Tato aplikace by se měla projevit zvýšením návštěvnosti a dosažením vyšších prodejů. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické znalosti z oblasti použitelnosti a internetové reklamy, druhá se věnuje jejich aplikaci na internetovém obchodě.
Analýza využití Internetu v českých podnicích
Tsarazon, Alana ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Farník, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou využití Internetu v podnikatelském prostředí v ČR. Práce se skládá ze několika částí, ve kterých je krátce probrán vývoj Internetové infrastruktury ČR a historie českého e-businessu, analyzovány internetové a související služby a nástroje pro podnikání a jejich využití v ČR. V práci jsou jednotlivě probrány a porovnány systémy placení na Internetu a metody internetové reklamy. Kapitoly č. 3 a 4 analyzují aktuální (únor 2009) statistické údaje o využití Internetu v podnikání obecně a na trhu internetové reklamy podrobněji. Na závěr jsou uvedeny nejčastější chyby podnikatelů ve vztahu k využití Internetu.
Banner Advertising
Majoroš, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Historie internetové reklamy, formy internetové reklamy. Bannerová reklama, metody platby za bannerovou reklamu, formáty a technologie. Charakteristika internetového reklamního trhu v ČR, portály, servery, mediální zastupitelství, mediální agentury, sdružení SPIR. Bannerová kampaň, její plánování, realizace, hodnocení úspěšnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hledání nejefektivnějšího formátu zprostředkování videoreklamy.
Analýza komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o.
Pikartová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o., která se zabývá vývojem software na zakázku. Samotné analýze předchází teoretická část, kde jsou vysvětleny nejprve tradiční složky komunikačního mixu, poté je věnována pozornost komunikačnímu mixu uskutečňovanému prostřednictvím internetu. V praktické části je pak představena analyzovaná společnost a následně detailně popsán současný stav jejího komunikačního mixu. Na základě provedené analýzy jsou potom v závěru práce podána doporučení s cílem odstranění nedostatků a optimalizace komunikačního mixu této organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.