Název:
Bannerová reklama
Překlad názvu:
Banner Advertising
Autoři:
Majoroš, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] História internetovej reklamy, formy internetovej reklamy. Bannerová reklama, metódy platby za bannerovú reklamu, formáty a technológie. Charakteristika internetového reklamného trhu v ČR, portály, servery, mediálne zastupiteľstvá, mediálne agentúry, združenie SPIR. Bannerová kampaň, jej plánovanie, realizácia, hodnotenie úspešnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hľadanie najefektívnejšieho formátu sprostredkovania videoreklamy.Historie internetové reklamy, formy internetové reklamy. Bannerová reklama, metody platby za bannerovou reklamu, formáty a technologie. Charakteristika internetového reklamního trhu v ČR, portály, servery, mediální zastupitelství, mediální agentury, sdružení SPIR. Bannerová kampaň, její plánování, realizace, hodnocení úspěšnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hledání nejefektivnějšího formátu zprostředkování videoreklamy.History of internet advertising, types of internet advertising. Banner advertising, methods of payment for banner advertising, formats and technologies. Internet media market in Czech Republic, portals, servers, media agents, media agencies, SPIR association. Banner campaign, its planning, execution and evaluation. Videobanner campaign Nivea For Men, searching for the most effective format for videoadvertising on the internet.
Klíčová slova:
bannerová reklama; internetová reklama; marketing; banner advertising; internet advertising; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13172