Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace nástrojů pro analýzu webu
Cerman, Michal ; Ing.Libor Gála (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou analýzy návštěvnosti webů. Jejím cílem je vytvořit obecně použitelný model hodnocení nástrojů sloužících k analýze návštěvnosti webových prezentací. Dalším cílem je ověřit v praxi použitelnost tohoto modelu. Obsahová část práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole definuji odborné termíny, Druhá kapitola popisující možné způsoby sběru dat sloužící k měření a analýze návštěvnosti. První metodou sběru dat je pomocí log souborů, druhou pomocí tzv. page tag. Poslední teoretickou část tvoří definice klíčových výkonnostních ukazatelů. Ty budu analyzovat ze čtyř různých pohledů, odpovídajících používaným web obchodním modelům. V praktické části budu sestavovat hodnotící model. Základem tohoto modelu budou vybrané klíčové ukazatele. Do hodnotícího modelu zahrnu také požadavky na analytické nástroje na základě vlastních praktických poznatků. Ověření použitelnosti modelu provedu hodnocením dvou vybraných analytických nástrojů a sice Omniture SiteCatalyst HBX a Google Analytics. Ověření použitelnosti modelu je uvedeno v závěru této diplomové práce.
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Krejčí, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Bakalářská práce představuje reklamu na internetu včetně jejích nejvýznamnějších forem a současných respektive budoucích trendů v tomto reklamním odvětví. Hlavním cílem je porovnat jednotlivé systémy Pay per click na českém internetu z hlediska jejich výkonnosti. Testování PPC systémů autor provádí na reklamní kampani pro společnost Kremo. Tato reklamní kampaň byla spuštěna na třech nejvýznamnějších serverech, které ji na českém internetovém trhu nabízejí, tedy na Google, Seznam a Centrum. Na základě jednotlivých výsledků je zhodnoceno, který z uvedených serverů je pro takovou reklamní kampaň nejlepší.
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Seman, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Pay per click (PPC) reklama v posledných rokoch získava na dôležitosti a investuje sa do nej stále väčšie množstvo peňažných prostriedkov. Na trhu je viacero PPC systémov, z ktorých si môže inzerent vybrať. Ktorý PPC systém je však vhodné použiť pri danom type kampane? Práca je rozdelená do štyroch kapitol (okrem úvodu a záveru). Prvá kapitola slúži na objasnenie a upresnenie pojmov, základnú charakteristiku témy a dáva predstavu o dôležitosti témy (postavenie PPC na trhu internetovej reklamy). V druhej kapitole sú bližšie charakterizované tri PPC systémy (a ich princípy), ktoré autor práce považuje za najdôležitejšie na slovenskom trhu. Tretia kapitola je dôležitá kvôli charakteristike rôznych typov PPC kampaní. V nej som použil vlastnú klasifikáciu PPC kampaní. Na základe nej je po rozobratí dvoch prípadových štúdií v štvrtej kapitole vyhodnotená analýza vhodnosti využitia vybraných PPC systémov (použitím metódy indukcie). Prvé tri časti práce vychádzajú predovšetkým z analýzy dostupnej literatúry, štvrtá časť z vlastných skúseností autora.

Viz též: podobná jména autorů
4 Cerman, Marek
1 Cerman, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.