Název: Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Překlad názvu: Compare Pay per Click system implemented in the example of an advertising campaign.
Autoři: Krejčí, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetová reklama; Internetová reklamní kampaň; Kontextová reklama; Pay per click; PPC systém; Contextual advertising; Internet advertising; Internet advertising campaign; Pay per Click; PPC systems

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20297

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16267


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet