Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích
Matysíková, Ivana ; Tomášková, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích. V teoretické části je popsán průběh jednotlivých částí marketingového výzkumu a také tematika hodnoty značky, která je potřebná pro pochopení zkoumaného problému. Praktická část se pak zaměřuje na popis obchodních řetězců a konkrétní vyhodnocení celého výzkumu. Součástí je pak i doporučení pro soukromníky.
Marketingová komunikace barbershopů
Svítil, Lukáš
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací barbershopů a jejím vli-vem na spotřebitele. Cílem této práce je identifikace faktorů marketingové komu-nikace ovlivňující spotřebitele při výběru barbershopu a navrhnutí doporučení do oblasti marketingové komunikace pro subjekty působící na tomto trhu. Pro napl-nění cíle byl proveden kvalitativní výzkum (n = 36) kombinující eye-trackingový experiment společně s hloubkovými rozhovory. Dále je využito dotazníkového šet-ření (n = 235). Faktory marketingové komunikace ovlivňující spotřebitele jsou zjišťovány pomocí dotazníkového šetření a ve formě statických obrázku, které přitahují lidskou pozornost. Je zkoumán vliv: uspořádanosti produktů, obličeje, tetování, celebrity či přítomnosti loga na délku lidské pozornosti. Na základě zjiš-tění jsou v závěru práce navrhnuta doporučení pro subjekty v tomto odvětví v podobě komunikačního mixu.
Komunikace Evropského parlamentu a její vliv na demokracii v České republice
Hrabětová, Magdaléna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem diplomové práce je koherentně sjednotit fungující komunikační strategie a nástroje Evropského parlamentu do jedné akademické práce. Dále přiblížit fungování jednotlivých institucí Evropské unie a představit důležité pojmy, které propojují komunikaci s demokracií. V praktické části pak budeme za pomoci teoretických znalostí a kvalitativního výzkumu získávat komplexní vhled do komunikace jednotlivých českých europoslanců s občany, hodnotit efektivnost komunikace EP a zjišťovat její dopady na demokracii v České republice.
Greenwashing v módním průmyslu: pohled generace Z
Kyselová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem greenwashingu, jeho výskytem v módním průmyslu a zaměřuje se na konkrétní cílovou skupinu - generaci Z. Teoretická část nejprve popisuje koncept green marketingu, jeho definici, přínos pro firmy i společnost a také jeho kritiku. Následující kapitola se věnuje greenwashingu, jeho historii, uvádí nejčastější praktiky a následně se věnuje strategii pro udržitelnou komunikaci. Závěrečná kapitola teoretické části práce se věnuje samotnému módnímu průmyslu, fast fashion a trendům. Dále je pak přiblížena generace Z, její vnímání a nákupní a spotřební chování. V praktické části autorka na základě teoretické části stanovuje tři otázkové okruhy pro využití v kvalitativním výzkumu. Rozhovory jsou vedeny semi strukturovanou formou. Analýza rozhovorů se pak snaží odpovědět na výzkumnou otázku vnímání greenwashingu generací Z.
Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumání secondhandového trhu v České republice z dosud nepřijaté perspektivy marketingové komunikace. V teoretické části práce je vymezen význam secondhandové módy z různorodých pohledů, které byly použity pro sestavení hloubkových rozhovorů s osobami pověřenými komunikací v českých second handech. Dále se teoretická část zabývá platnostmi, které platí pro marketing značek a poukazuje na limity aplikace těchto zaběhlých postupů na secondhandový trh. Provedené rozhovory byly vyhodnoceny pomocí zakotvené teorie a naznačují aktuální překážky i příležitosti, které marketingová komunikace second handů v českém prostředí má.
Případová studie značky MADMONG jako příklad marketingu na platformě Twitch
Pecíková, Laura ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakými marketingovými nástroji se značka MADMONQ vypracovala na svou současnou stabilní pozici na česko-slovenské videoherní a streamovací scéně. Značka, původně startup, se proslavila tím, že přinesla na trh první nutriční doplněk pro hráče videoher. A prorazit se jí podařilo zejména díky platformě Twitch. Kvalitativní výzkum je proto zasazen do kontextu historie a charakteristiky platformy Twitch, game marketingu, fenoménu streamování a influencer marketingu. Samotný výzkum, jehož výsledkem je ucelená případová studie značky MADMONQ, je založen na hloubkovém rozhovoru se zakladatelem a současným CEO společnosti Michalem Nogou, na analýze online marketingových nástrojů značky MADMONQ, SWOT analýze a na dotazníkovém šetření, jehož se zúčastnili streameři propagující produkty od této značky na svých streamovacích kanálech. Případová studie přináší vhled do úspěšných i neúspěšných kroků, které značku MADMONQ přivedly až k její současné silné pozici na česko-slovenské herní scéně a přibližuje komunikační strategii, která je od začátku cílená na hráče videoher. Značka při tom neustále usiluje o naplnění své mise, která má za cíl, aby všichni hráči považovali své zdraví za stejně důležité, jako je pro ně jejich hardware.
Cestopisy a cestopisná literatura ve výuce zeměpisu na druhém stupni ZŠ
MENHARDOVÁ, Eva
Cestopisy ve výuce hrají velkou roli již mnoho desítek let. I přesto, že původně velmi využívaná cestopisná literatura nyní ustupuje do pozadí, neznamená to, že se cestopisy z výuky vytrácí. Na výsluní se dostávají jejich nové formy a vyučující je často využívají více než kdykoli dříve. Tato bakalářská práce si klade za cíl představit význam cestopisů ve výuce zeměpisu a zjistit jejich postavení v oblasti moderních trendů a problémů dnešního geografického vzdělávání. Pomocí hloubkového rozhovoru s vyučujícími zeměpisu na základních školách zjišťuje a popisuje jejich pohled na řešenou problematiku. Výsledky syntetizuje a snaží se je provázat se zjištěnými aspekty problematiky geografického vzdělávání. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje seznámení s moderními trendy ve výuce na základních školách, moderním trendům ve výuce zeměpisu a cestopisům samotným. Následně je popsána metodika výzkumu se zpracováním dat. Analytická část je zaměřena na interpretaci zjištěných výsledků a jejich syntézu. V závěru práce jsou zjištěné výsledky shrnuty a propojeny s teoretickými východisky.
Použití monitorovacího a filtrovacího software na základních školách a jeho pedagogické důsledky
RYBA, Jakub
Cílem této bakalářské práce bylo zmapovat, jaké jsou možnosti a meze využití monitorovacího a filtrovacího softwaru používaného na Základních školách. Zjistit jejich výhody a nevýhody zaměřit se především na to, jakou roli hrají během výuky a popsat programy které školy využívají. Objevit jaké filtrovací štíty používají a na které konkrétní oblasti stránek se při filtraci sítě zaměřují. Těchto poznatků bylo dosaženo pomocí prostudování patřičné literatury, která se zaměřovala na to co tyto softwary dokáží a poznatky škol které tyto technologie již využívají při výuce, to pomohlo porozumět dané problematice. V šetření badatel zkoumal více případů, proto tedy zvolil vícečetnou případovou studii. Zjištěné poznatky dále analyzoval a vzájemně porovnával, tak abych dosáhl co nejpřesnějšího pohledu na danou problematiku. Ze zkoumání vyplynulo, že školy často používají podobná řešení těchto problémů, a že valná většina jejich zkušeností s těmito softwary je kladná. Tato práce tedy může pomoci školám, které tyto technologie zatím nevyužívají nastínit využívaní a meze těchto technologií pro školství v praxi.
Postoj generace Z k šokující reklamě
Procházka, Ondřej ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na generaci Z a její postoj k šokující reklamě. Teoretická část se nejprve věnuje vymezení pojmu reklama a šokující reklama. Dále představuje generaci Z, její specifika a klíčové postoje. Praktická část práce popisuje výzkum postojů, který probíhal formou hloubkových rozhovorů s deseti respondenty. V závěru jsou představeny hlavní zjištění plynoucí z výzkumu ve formě osmi klíčových postojů, které generace Z vůči šokující reklamě zastává.
Nastolování agendy v tématu uprchlictví: Analýza vztahu vystavení mediálním obsahům a pociťované důležitosti tématu
Michalová, Lea ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Petr (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze vztahu vystavení mediálním obsahům o uprchlictví a pociťované důležitosti tohoto tématu. V práci je zvolen kombinovaný výzkumný design podle schématu QUAN → qual. V kvantitativní části je modelován vliv vystavení obsahům o uprchlictví na vnímání důležitosti tématu na datech sledovanosti televize a čtenosti periodického tisku při kontrole sociodemografických charakteristik respondenta. K nalezení vlivu byla použita binární logistická regrese. Analýza ukazuje, že vystavení obsahům o uprchlictví má skutečně vliv na míru důležitosti tématu pro respondenty. Do tohoto vztahu ovšem vstupují další proměnné, které modely nedokáží zachytit. Navazuje kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů, který byl použit pro doplnění zjištění z kvantitativní části. Z rozhovorů vyplynulo, že si jsou lidé vědomi zejména vlivu médií na to, o čem přemýšlí či se baví se svým okolím. Média mají podle některých dotazovaných silnější vliv u témat, jako je uprchlictví a imigrace, se kterými nemají dotazovaní osobní zkušenost, a jsou odkázáni na informace právě z médií. Kromě médií může mít na vnímání důležitosti vliv například hodnotová orientace respondenta, jeho životní zkušenost, sociální okolí nebo kritičnost přijímání zpráv.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.