Název: Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Překlad názvu: Marketing Communication Development on the Czech Second Hand Fashion Market
Autoři: Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hloubkový rozhovor; kvalitativní výzkum; marketing; móda; módní průmysl; módní trendy; second hand; udržitelnost; zakotvená teorie; český trh; Czech Market; Fashion; Fashion Industry; Fashion Trends; Grounded theory; In-Depth Interview; Marketing; Qualitative Research; Second Hand; Sustainability

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182432

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532481


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet