Název: Případová studie značky MADMONG jako příklad marketingu na platformě Twitch
Překlad názvu: Case Study of MADMONG as an example of marketing on Twitch
Autoři: Pecíková, Laura ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: esport; hloubkový rozhovor; influencer marketing; MADMONQ; případová studie; situační analýza; streamování; Twitch; videohry; case study; esport; in-depth interview; influencer marketing; MADMONQ; situational analysis; streaming; Twitch; videogames

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182938

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531884


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet