Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané aspekty práva módního průmyslu
Kamaleeva, Renata ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Wünschová Pujmanová, Alexandra (oponent)
Tato práce vymezuje právo módního průmyslu jako zvláštní horizontální odvětví práva, které se vztahuje k ochraně designu, materiálů, postupu a technologii výroby, tvaru a liniím, barvě, vzhledu povrchové úpravy, logu, názvu výrobku, ale i k licencování nebo uplatňování a vymáhání práv k výrobku obchodníky a obchodními řetězci, výrobci, designéry a módními návrháři na poli módního průmyslu. Práce popisuje vznik a vývoj práva módního průmyslu ve Spojených státech amerických a podrobně se zabývá dosavadním vývojem tohoto oboru také v České republice. Práce vymezuje pojem módní design, jeho charakteristické znaky a zvláštní vlastnosti oproti jiným druhům designu. V práci jsou podrobně analyzovány jednotlivé způsoby ochrany módního designu, s důrazem na známkoprávní ochranu, které mohou módní návrháři a výrobci módního zboží využívat v souladu s právní úpravou v České republice. Kromě teoretické analýzy je v práci představena rozhodovací praxe soudů, zejména v oblasti právní ochrany módního designu. Postupně je rozebrána právní úprava a relevantní judikatura ve vztahu k ochraně autorskoprávní, ochranným známkám, průmyslovým vzorům, ochrana nekalosoutěžní a také je nastíněn v České republice nepříliš známý institut trade dress. Prostor je věnován také souběhu ochrany prostřednictvím autorskoprávní...
Fotografické strategie společnosti American Apparel
Červenka, Jan ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Štefaniková, Sandra (oponent)
Předmětem práce je analyzovat fotografické strategie oděvní společnosti American Apparel v letech 2011 - 2015 a její současné reklamní strategie. V teoretické části práce se text zaměří na principy reklamní fotografie a popíše historii fotografie módní. Dále zmíní práce fotografů, kteří se ve svém životě věnovali atypickým reklamním strategiím. Obsahem další části práce je přehled vzniku a vývoje společnosti American Apparel a jejího zakladatele Dova Charneyho. Na základě textů teoretika obrazu Roland Barthese a metod popsaných v knize Metody výzkumu médií od Trampoty a Vojtěchovské, aplikuje autor práce své poznatky na kvantitativní i kvalitativní výzkum již zmíněných reklamních fotografií. Stěžejním výstupem práce je právě kvalitativní analýza, jejíž předlohou se stal Barthesův text Rétorika obrazu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Podnikatelský záměr rozvoje obchodních aktivit firmy
Sedlák, Martin ; Kunášek, Václav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením nové oděvní značky s cílem rozšíření a diverzifikace podnikatelských a obchodních aktivit podniku RKM brokers s.r.o., který se v současné době zabývá realitní a developerskou činností ve výstavbě. Práce obsahuje popis společnosti, analýzu módního průmyslu, marketingovou analýzu značky a finanční plán pro první rok činnosti.
Světové trendy v módním průmyslu
Hubková, Veronika ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Diplomová práce ve zkratce popisuje historický vývoj módního průmyslu a zmiňuje významné skutečnosti, které vedly k jeho aktuální podobě. Podrobně se pak dále věnuje současnému trendu fast fashion, který je synonymem pro levnou a dostupnou módu. Prostřednictvím důkladného rozboru dodavatelského řetězce informuje o negativních environmentálních a sociálních dopadech, které fungování dnešního módního světa přináší. V souvislosti s těmito problémy pak z hlediska trvale udržitelného rozvoje nastiňuje cestu pro jeho další budoucí vývoj.
Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu
Vénosová, Veronika ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Votava, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá legislativním rámcem upravujícím zobrazování lidské nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu. Jejím cílem je prozkoumat zákonný a etický rámec, jež upravuje její využívání v reklamě v České republice, vybraných členských státech Evropské unie (Velká Británie, Francie, Itálie) a Spojených státech amerických. Nejprve je definován samotný pojem módy, následuje historický přehled, který se zabývá způsobem propagace módních ochranných známek se zvláštním přihlédnutím k zobrazování nahoty, a to od samého začátku 20. století až do současnosti. Dále je popsána současná praxe v marketingové komunikaci, včetně jejího online aspektu. Následuje analýza právního rámce a etického rámce, který reguluje používání nahoty. Její součástí je nastínění vybraných případů, kdy stížnosti na údajně nevhodné využití nahoty v reklamě řešily státní či samoregulační instituce. Nechybí ani výsledky přímého dotazování společností, které nahotu ve své marketingové komunikaci využily a predikce jejího možného využití v budoucnosti na základě extrapolace dosavadního vývoje.
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Bijedičová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě na sociálních sítích, kde je sledují miliony lidí z celého světa. Práce se nejprve věnuje zmapování problematiky z obecného pohledu rozebráním jednotlivých nástrojů módních blogů a také popsáním metod, které panují v módním průmyslu. Předchozí poznatky jsou použity a prohloubeny dále studiem fungování úspěšných módních blogů nejen ve světě, ale i v České republice. Nechybí ani pohled z druhé strany --z pohledu módní společnosti.
TailorMySuit start-up: Existuje potenciál v online podnikání s pánským oblečením na míru?
Čahojová, Kristína ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jong, Vincent (oponent)
Práce analyzuje, popisuje a posuzuje potenciál start-upu TailorMySuit. Úvod vymezuje cíle a popisuje strukturu práce. Teoretická část vysvětleju použité modely pro hodnocení podnikatelských projektů a také představuje základy internetového podnikání, jeho reálie a základní pojmy. Zároveň seznamuje čtenáře s obchodem s pánskou módou a vysvětluje důležité aspekty mezinárodního podnikání a managementu. V praktické části jsou použita skutečná data analyzované společnosti a trhu, na kterém působí. Analýza se věnuje všem interním a externím faktorům, které ovlivňují činnost firmy. Na základě teoretických konceptů je tak kriticky zhodnocena firma, její okolí, trh a koncoví zákazníci. Práce končí zhodnocením potencionálního vývoje firmy a udává možné scénáře za různých situací na trhu. Zároveň sumarizuje možnosti zlepšení v jednotlivých procesech.
Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)
Nikolaeva, Anastasia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako marketingovém nástroji se zaměřením na oděvní průmysl. Po stručném úvodu do teorie marketingu jsou představeny sociální sítě jako prostředek moderní komunikace. V následující praktické části je na příkladu tří mezinárodních oděvních firem demonstrováno využití sociálních sítí ke komerční komunikaci. Závěrem práce je zhodnocení úspěšnosti rozdílných přístupů společností k marketingu v sociálních sítích a pokus o identifikaci možných budoucích trendů.
Komparace strategie vybraných retailingových firem na domácím a zahraničním trhu
Kukrechtová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šrůtková, Jana (oponent)
Reakcí na konzumní způsob života spotřebitelů a jejich neustálou poptávku po nových výrobcích je trend fast fashion, který nabízí nejmodernějšího zboží za relativně nízké ceny. Jednotlivé společnosti expandují na globální trhy, a proto je tento trend označován za jeden z hlavních nositelů globalizace v oděvním průmyslu. Tato práce definuje fast fashion jako trend v maloobchodě s hlubším zaměřením na český trh a zabývá se analýzou a komparací marketingových strategií a obchodních aktivit pěti vybraných firem (C&A, H&M, Marks&Spencer, Reserved a ZARA). Praktická část potom informuje o tom, jak český spotřebitel jednotlivé marketingové nástroje vnímá a jak ovlivňují jeho nákupní chování.
Komunikační strategie společnosti s.Oliver
Setikovská, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šámalová, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie firmy působící v módním průmyslu. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat klíčové prvky komunikační strategie společnosti s.Oliver a navrhnout adekvátní změny. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikační mix a komunikační strategii. Praktická část zahrnuje představení společnosti s.Oliver a zaměřuje se na samotnou analýzu klíčových prvků její komunikační strategie na základě SWOT analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.