Název: Komparace strategie vybraných retailingových firem na domácím a zahraničním trhu
Překlad názvu: Comparison of strategies of chosen retailing companies on the domestic and foreign market
Autoři: Kukrechtová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šrůtková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: C&A; fast fashion; H&M; marketingová strategie; marketingový mix; Marks&Spencer; oděvní průmysl; Reserved; retail marketing; ZARA; C&A; clothing; fashion industry; fast fashion; H&M; marketing mix; marketing strategy; Marks&Spencer; Reserved; retail marketing; ZARA

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28583

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72223


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet