Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nového produktu na trh
Macků, Milan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce poskytuje čtenáři hluboký přehled o problematice uvedení výrobku na internetový trh, přičemž se ji daří vhodně namíchat teoretické poznatky s řadou praktických analýz a příkladů z praxe nejen z prostředí Procter & Gamble. V teoretické části se zaměřuje na především na stavbu obchodního modelu pří uvedení výrobku na trh. Praktická část práce analyzuje nástroje on-line marketingu, jejich specifika a možnosti využití v různých marketingových strategiích. Finální případová studie ze společnosti Procter & Gamble mapuje uvedení několika předních značek na český internetový trh. Provází čtenáře od identifikace příležitosti, přes detailní průzkum trhu až po ukázky realizace a výsledky projektu.
Typy e-Shopů a jejich možnost propagace na internetu
Kučera, Antonín ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Oganesjan, Narek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s aktuálně dostupnými řešeními internetových obchodů neboli eshopů a ukazuje možnosti propagace eshopů v rámci internetu. První část je zaměřena na jednotlivé typy řešení eshopů a snaží se zdůraznit jejich jednotlivé výhody, nevýhody a funkcionalitu. Další část práce se zaměřuje na samotnou internetovou propagaci, kde vysvětluje nejdůležitější pojmy a nástroje jakou jsou SEM, SEO, PPC, copywriting, banner, affiliate a další, které lze využít při propagaci eshopu. Pro úplnost jsou uváděny i méně využívané nástroje jako Advergaming, Video reklama a další. Poslední část je věnována budoucímu vývoji v oblasti eshopů a jejich možné propagaci. Jsou zde popsány možné trendy, metody a technologie, které s největší pravděpodobností budou využívány v příštích několika letech. Součástí práce jsou i některá doporučení, která vycházejí z vlastních osobních i profesionálních zkušeností z této oblasti. Nelze tyto doporučení brát jako bernou minci, ale je možné nad nimi alespoň zapřemýšlet a popřípadě se jimi řídit.
Využití marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz
PAPEŽ, Vladimír
Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce. Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací se zaměřením na koupelnová studia
Ezr, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bičík, Petr (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je analýza vybraných internetových obchodů vybraných firem se zaměřením na prodejce koupelnového vybavení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základními aspekty webových eshopů z hlediska využívaných technologií a trendů. Je rozdělena na tyto části: Grafické zpracování a design webových stránek, Viditelnost na internetu, SEO, Komunikace -- informace, Technické řešení, Přístupnost a Eshop. Tyto jednotlivé prvky jsou základem pro vytvoření hodnotící metodiky, pomocí které dojde k zhodnocení vybraných eshopů. Praktická část práce obsahuje samotné hodnocení dle vytvořené metodiky. Je zhodnoceno celkem 11 vybraných eshopů, přičemž jeden eshop je zhodnocen detailním auditem, jedná se o eshop na adrese www.bathshop.cz. Dále jsou všechny výsledky shrnuty a jsou z nich vyvozeny závěry a doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je komplexní srovnání vybraných eshopů vůči eshopu firmy Bathshop s.r.o. a tvorba doporučení na základě srovnání.
CMS Drupal a jeho rozšíření o modul e-shop
Lilák, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl definování požadavků na funkcionalitu pro výběr řešení elektronického obchodu postaveného nad redakčním systémem Drupal pro konkrétní společnost, jejímiž nejspecifičtějšími požadavky jsou lokalizace obchodu do více světových jazyků a také používání více světových měn pro zobrazování cen zboží, ale i pro platbu. Dalším cílem je nalezení vhodného řešení a zároveň identifikovat omezení z něj vyplývající. Pro dosažení těchto cílů jsou uvedeny nezbytné informace o společnosti a její potřeby v návaznosti na tuto práci, dále jsou analyzovány požadavky na funkčnost, na jejichž základě je z dostupných řešení vybráno to nejvhodnější. Při výběru řešení bylo čerpáno z internetových fór převážně v angličtině, která suplují neexistující knižní dokumentaci a doplňují místy strohou online dokumentaci. Hlavním přínosem této práce je ucelený popis vybraného řešení, z něhož může čerpat inspiraci kdokoli, kdo přemýšlí o nasazení vybraného řešení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Čech, Adam ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šupitar, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost Propom s.r.o., popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Výrobková politika na Internetu
Nováčková, Lucie ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Schwingerová, Pavla (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Výrobková politika na Internetu. Kromě popisu tohoto tématu také analyzuje jeho přínosy a slabiny, které se váží k tématu. Součástí práce je také analýza komoditní struktury v ČR a v zemích EU.
Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení
Hradcová, Monika ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kraucher, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě uživatelského testování, heuristické analýzy použitelnosti, analýzy návštěvnosti, SEO analýzy a dalších informací formulována konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení obchodních výsledků eshopu www.ceskeskolky.cz.
Elektronický obchod
Jirsa, Tomáš ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Nemrava, Jan (oponent)
Výstupem této bakalářské práce je webová aplikace pro podporu internetového prodeje zboží, která splňuje funkční požadavky vycházející z potřeb provozovatelů. Dále jsou v práci popsány faktory, které vedou ke zvýšení úspěšnosti internetových obchodů v podmínkách českého prostředí. Zjištěné skutečnosti jsou pak použity při realizaci samotné aplikace. Tato práce může posloužit také jako příručka pro obchodníky, kteří se chystají vstoupit do tohoto segmentu trhu. Zároveň se z ní mohou inspirovat provozovatelé již zaběhnutých obchodů. Součástí práce je i přiložené DVD, které obsahuje kompletní zdrojové kódy a dokumentaci vytvořeného elektronického obchodu. Samotná aplikace je vytvořena za pomoci skriptovacího jazyka PHP a databázového systému MySQL a je šířena pod licencí GPL.
Výběr poskytovatele aplikačních služeb
Martinec, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Vít, Miroslav (oponent)
Cílem práce je vytvoření detailní analýzy návrhu webové aplikace ?Průvodce výběrem eshopu?. Tato aplikace je určena převážně pro vedoucí pracovníky malých a středních podniků, kteří se rozhodli pro zřízení internetového obchodu pro prodej svých produktů a služeb. Hlavní funkcí průvodce je pomoc uživateli při výběru optimálního systému pro provoz internetového obchodu formou ASP. Průvodce provede uživatele krok za krokem parametry, které nabízejí dostupné systémy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.