|
Analýza marketingového mixu spol. Moto Morava
Čekan, Viktor ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Moto Morava, která je dealerem vozů Opel. V teoretické části popisuje a rozebírá jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu výrobků, tedy jednotlivých modelů Opel, jejich prodejnosti a často požadované modifikace, dále na způsoby stanovení ceny, distribční mix a s ním spojené služby a na způsob komunikace, který Moto Morava využívá. V této části jsou také zmíněny nedostatky marketingového mixu. Praktická část je zakončena shrnutím a doporučením návrhů na změny.
|
| |
|
Marketingový mix produktu Benefibra
Renčová, Pavlína ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Hrnko, Petr (oponent)
Benefibra je doplněk stravy, vyráběný společností Novartis s.r.o., který působí na českém farmaceutickém trhu pouhé tři roky. Ačkoliv bylo v souvislosti s produktem zrealizováno mnoho tiskových , reklamních, ale i jiných prodejních aktivit, její zavedení na český trh nebylo příliš úspěšné. Cílem této práce je analýza marketingového mixu Benefibry, nalezení příčin neúspěchu produktu na českém trhu a navržení změn v marketingové kampani, které by přispěly k dosažení cílů, jež si společnost Novartis vytyčila při uvádění Benefibry na český trh v září roku 2006.
|
|
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Hrubešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu v České republice. Dále je představen samotný věrnostní program Active beauty a vyhodnoceny výsledky průzkumu.
|
|
Analýza marketingového mixu značky Brise
Klouček, Radek ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Procházková, Kateřina (oponent)
Značka Brise je jednou z nejdéle působících značek na českém trhu v kategorii osvěžovačů vzduchu. Úvodní část se věnuje seznámení s touto kategorií a jejímu vývoji v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem práce je zjištění příčin poklesu tržního podílu značky Brise prostřednictvím analýzy marketingového mixu v porovnání s marketingovými nástroji používanými konkurencí. V diplomové práci je použito metod analýzy a deskripce. Na závěr jsou formulovány doporučení, která mohou pomoci značce Brise stát se leadrem trhu.
|
|
Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení
Hradcová, Monika ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kraucher, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě uživatelského testování, heuristické analýzy použitelnosti, analýzy návštěvnosti, SEO analýzy a dalších informací formulována konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení obchodních výsledků eshopu www.ceskeskolky.cz.
|
|
Výrobková média společnosti Nike
Svobodová, Eva ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Vácha, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na značku, obal a design. Teoretická část obsahuje vysvětelní pojmů a jejich význam. V části o společnosti Nike popisuji její historii, působení v České republice a vybrané prvky značky - slogan, logo a obal. V praktické části jsem použila tři metody šetření - pisemný dotazník, skupinovou diskusi a mystery shopping. Pomocí těchto metod jsem zjišťovala názory na značku a znalost značky.V závěru jsem navrhla několik doporučení pro společnost Nike.
|
|
Vnímání značek studenty českých vysokých škol
Benedikt, Jiří ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránky
|
| |
| |