Název:
Využití marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz
Překlad názvu:
Application of marketing instruments in the eshop e-profess.cz
Autoři:
PAPEŽ, Vladimír Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce. Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti. The main aim of my Bachelor{\crq}s thesis was to suggest innovations in the e-shop known as Profess Consulting s.r.o. Those innovations were based upon the analysis of the current state of using marketing tools in this chosen retail subject. The analysis of the current state was done by studying the literature, creating and distributing a questionnaire and through guided interviews with the manager of this e-shop. When this analysis was completed, I was able give some recommendations for the improvement of the current state of this chosen e-shop. It{\crq}s necessary to simplify the running of this e-shop and create better goodwill.
Klíčová slova:
internetový obchod; maloobchod; marketing; marketingové nástroje; výzkum; eshop; marketing; marketing tools; research; retail Citace: PAPEŽ, Vladimír. Využití marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14872