Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a optimalizace podnikových procesů vzdělávací organizace
Bielik, Ĺudovít ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci podnikových procesů konkrétní vzdělávací organizace MIPECOM s.r.o. Cílem práce je analýza současných podnikových procesů ve společnosti a dále návrh nových úprav a změn procesů tak, aby jej společnost mohla využít v rámci vnitřních změn (změna části informačního systému) a zvýšení podnikové výkonnosti. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část teoretická, která popisuje podnikové procesy obecně. Jejich rozdělení (význam) a metody pro jejich analýzu a optimalizaci. Druhá část praktická a je zaměřena na společnost MIPECOM s.r.o. a na její klíčové procesy a jejich optimalizaci. Teoretická část definuje význam procesů obecně různými pohledy a dělení procesů a metod. Jsou to metody, podle kterých se procesy analyzují, jejich výhody a omezení a metody vhodné k optimalizaci klíčových procesů. Cílem praktické části je optimalizace konkrétních procesů. K tomu je třeba popsat jednotlivé procesy společnosti a také zanalyzovat. Nejprve popisuje společnost a její okolí kvůli lepší orientaci a porozumění situace. Dále popis jednotlivých procesů společnosti. Současného stavu, popis nedostatků, návrh optimalizace konkrétních procesů s odůvodněním a nakonec návrh nového řešení společně s popisem přínosů, popřípadě souvisejících problémů.
Analýza správy podnikových dokumentů v SSČS a.s. a návrh na její optimalizaci
Lokaj, Lukáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Procházka, Rudolf (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh řešení náhrady stávajícího způsobu výměny dokumentů mezi Stavební spořitelnou České spořitelny a.s. (dále SSČS) a její externí prodejní sítí, který je zastaralý a nevyhovuje potřebám SSČS ani prodejní sítě. Součástí práce je rovněž identifikace vhodných základních principů, užívaných v rámci servisně orientovaných architektur (dále SOA), a jejich aplikace při návrhu řešení. Cílem práce je tedy konceptuální návrh řešení, vycházející ze zvolených principů SOA a na něj navazující technologický návrh změn ve stávajících aplikacích tak, aby na jeho základě mohlo vzniknout funkční a technické zadání pro dodavatele těchto aplikací. Stanoveného cíle je dosaženo na základě výchozí analýzy stávajícího prostředí, která identifikuje možnosti současných aplikací a zároveň odhaluje slabá místa procesu, která bude třeba změnit v novém řešení. Analýza se zabývá jak prostředím externí prodejní sítě, tak navazujícím prostředím v SSČS, které dohromady figurují v procesu zpracování zasílané dokumentace. Z výsledků analýzy a na základě teoretických poznatků a konzultací s odborníky v oblasti SOA, je pak formulován návrh řešení na konceptuální úrovni, který je dále rozpracován do popisu navrhovaných změn v jednotlivých komponentách nového řešení. Výstupy této práce budou sloužit SSČS jak z pohledu popisu stávajícího i nového prostředí, tak jako vstupní materiál pro zadávací dokumentaci navržených změn pro dodavatele dotčených aplikací. Struktura práce sestává z úvodní části, věnované charakteristice SSČS a poskytující výchozí rámec pro řešenou oblast. Na to navazuje již analýza a popis externí prodejní sítě zejména z pohledu aplikační vybavenosti a komunikačních toků, následovaná popisem prostředí v SSČS, které obsahuje navazující komponenty, zpracovávající zasílané dokumenty. Další část práce se věnuje formulaci základních konceptů SOA a výběru vhodných principů, které následně v navazující části slouží pro návrh samotného řešení, nejprve na konceptuální úrovni, následované detailním popisem potřebných změn. Vše je pak zhodnoceno v závěrečné části práce.
Uplatnění case management přístupu při návrhu elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek
Kovář, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bahník, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je case management -- moderní koncept dynamických podnikových procesů, který klade důraz na data a zapojení uživatele do rozhodování. Hlavním cílem práce je vytvoření funkčního prototypu informačního systému pro elektronické zadávání veřejných zakázek založeného na bázi case management přístupu, který řeší problematické oblasti aktuálního stavu elektronického zadávání v ČR. V teoretické části práce popisuji základní koncept case managementu a možné oblasti jeho využití napříč vybranými odvětvími. Dále je představen referenční model a obecná architektura case management systému. V teoreticko-praktické části navrhuji optimální metodiku pro modelování a analýzu case management řešení, která kombinuje zavedené modelovací standardy a dává je do vzájemného kontextu. Praktická část obsahuje analýzu funkčních požadavků a popis elektronického nástroje, a to z pohledu základních služeb elektronického prokurementu, legislativních požadavků a problémových oblastí současného stavu zadávání veřejných zakázek v prostředí eGovernmentu ČR. Následně je vytvořen prováděcí model využitím navržené metodiky modelování case management řešení, na základě kterého je provedena implementace vybraných částí elektronického nástroje postaveného na platformě IBM. Vytvořený prototyp systému usnadňuje zadavateli specifikaci veřejné zakázky prostřednictvím přehledného uživatelského rozhraní, zapracované metodické podpory při vyplňování údajů, automatického doporučování vhodných dodavatelů a proaktivní kontroly souladu s regulatorními požadavky. Přínos práce spočívá v ukázce možností realizace optimálního řešení pro elektronické zadávání veřejných zakázek. Z výsledků práce jsou patrné konkrétní přínosy case managementu pro tuto oblast, a to zejména rychlost nasazení a provedení změn, variabilní a dynamický způsob práce uživatele a efektivní zprostředkování potřebných informací koncovému uživateli. Použití case management systému pro obdobné projekty jsem vyhodnotil jako vhodné a účelné.
Zavedení elektronické podatelny ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o.
Vaněk, Petr ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Ovesný, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesy spojené s příjmem a odesláním zásilek ve společnosti E.ON Česká republika s.r.o v návaznosti na efektivní průběh životního cyklu dokumentu za využití digitalizace a vytěžovaní dat. Cílem práce je vypracovat projekt "Elektronická podatelna", který lze implementovat do stávajících informačních systému společnosti a který přispěje k optimalizaci procesů na podatelně. Pro splnění cíle byla vypracována roz-sáhlá analýza současného stavu podatelen a spisové služby v E.ON ČR, na základě kterých bylo navrženo konkrétní řešení pro zlepšení. První část práce se zabývá rozborem aktuálních legislativních požadavků a teoretickým rozborem životního cyklu dokumentů, který je ve druhé části prakticky ukázán na příkladu společnosti E.ON Česká republika s.r.o. Ve druhé části práce je představena společnost E.ON Česká republika s.r.o., dále je zde popsán současný stav podatelen a procesů probíhajících v souvislosti s příjmem všech zási-lek. V analýze současného stavu jsou zjištěny problémy, které vznikají při příjmu a zpra-cování zásilek na podatelně. Na identifikované problémy jsou navržena jednotlivá řešení, která jsou v závěrečné části diplomové práce zpracována do návrhu celkového řešení. Poslední část práce představuje vlastní návrh optimalizace stávajících procesů za využití digitalizace papírových dokumentů a vytěžování dat pro automatické třídění, které napo-máhá zefektivnit stávající procesy. V této části je uvedeno konkrétní řešení, které zavádí do společnosti E.ON Česká republika s.r.o. systém, který představuje jednotné místo pro digitalizaci přijatých dokumentů a jejich následnou správou.
Dopady legislativy na změnu informačního systému banky
Jedlička, Václav ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato práce se zabývá dopady legislativy do informačního systému v konkrétní bankovní instituci. Na základě návrhu evropské regulace trhu OTC finančních derivátů identifikuje oblasti, kde bankovní instituce nesplňuje požadavky regulace a snaží se navrhnout úpravu souvisejících procesů a zabezpečit jejich podporu informačním systémem. Při zkoumání existujících procesů odhaluje další slabá místa a navrhuje řešení, jak je lze využitím informačních technologií odstranit a celý proces tak zrychlit a zefektivnit v rámci modelu Straight-through Processing. Práce se věnuje všem bodům evropské regulace, které je třeba z pohledu bankovní instituce splnit, nejprve je zmíněn současný stav a následně dílčí řešení konkrétního bodu. Detailněji se práce zabývá centrálním vypořádáním přes ústřední protistranu, kde jsou analyzovány možné varianty z procesního pohledu. Pro vybranou nejvhodnější variantu jsou specifikovány také dopady do informačního systému. Pro celistvé pochopení nastíněné problematiky je práce doplněna o vazby evropské regulace trhu OTC finančních derivátů ke konceptu BASEL III, informace o regulatorních orgánech dohledu v Evropské unii a podstatu fungování finančních derivátů.
Řešení vnitrofiremní komunikace a spolupráce s podporou IT
Růt, Václav ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Práce se zabývá interní komunikací a spoluprací ve firmě. Teoretické poznatky aplikuje na společnost Firma 2.0. Analyzuje současný stav v této firmě a díky dotazníkovému šetření stanovuje hlavní nedostatky současného řešení interní komunikace a spolupráce. Aktuálně Firma 2.0 využívá několik decentralizovaných aplikací, které kvůli zvětšující se velikosti společnosti přestávají vyhovovat. Práce navrhuje nové, centralizované řešení, které si společnost vyvine sama na míru svým požadavkům. Součástí je podklad pro zadavatelskou dokumentaci, která zmíněné požadavky odráží. Aplikace je modulová, proto ji lze využít univerzálně v malých a středních podnicích. Z tohoto důvodu se stane součástí portfolia již prodávaných aplikací Firmy 2.0.
Správa dokumentů ve společnosti Softir a.s.
Lenková, Lucie ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Krahulec, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou správy dokumentů v malé společnosti a systémy, které tuto správu usnadňují. Konkrétně se jedná o společnost Softir a.s., která má v úmyslu své rozšíření a současný systém správy dokumentů se tak stane nevyhovujícím. Práce se skládá ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny základní pojmy spojené s problematikou správy dokumentů, jako jsou např. ECM, DMS, ERP. Dále je představena samotná společnost Softir a.s., její organizační struktura a softwarové a hardwarové vybavení. Praktická část se nejprve zaměřuje na analýzu klíčových procesů ve společnosti a dokumentů, které s těmito procesy přímo souvisí. Dále je popsáno, jak současný software napomáhá se správou těchto dokumentů, je shrnuta jejich současná správa a je navrženo možné řešení správy dokumentů při expanzi firmy.
Vývoj e-shopu na redakčním systému WordPress
Štencek, Jiří ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Práce se zabývá možností spuštění e-shopu na platformě WordPress a pluginu eShop. Jejím cílem je vytvořit metodiku, podle které by bylo možné při tvorbě e-shopu postupovat. Práce nastíní výhody a možná úskalí tohoto řešení. Výstupem práce jsou také doprogramované doplňky optimalizující funkcionalitu pluginu eShop a rozšíření pro propojení e-shopu s českou e-commerce scénou. Součástí je vypracování české lokalizace pluginu eShop. Psaní metodiky předchází nastudování podkladů technického pozadí WordPressu a vybraného rozšíření eShop. V první kapitole je vymezen cíl práce a jsou definovány podklady. Následuje rešerše, která potvrzuje absenci podobných metodik či návodů jak v českém, tak cizím jazyce. Třetí kapitola představuje používaná řešení a odkrývá technické základy WordPressu a pluginů. Stěžejní částí je čtvrtá kapitola obsahující samotnou metodiku tvorby e-shopu. Ta provádí čtenáře celým procesem od instalace až po spuštění e-shopu. Zahrnuje seznámení s tvorbou šablon, analýzu vhodných pluginů a jejich úpravu, práci s produkty, tvorbu české lokalizace, napojení na e-commerce služby a doprogramování požadovaných funkcí e-shopu. Součástí této kapitoly je v samém závěru souhrn doporučení pro provoz a údržbu e shopu a také podkapitola uživatelského testování s praktickou demonstrací a vyhodnocením závěrů. Přínosem práce je předané know-how v podobě metodiky, rozšíření znalostní báze komunity, naprogramované doplňky a sepsaná doporučení pro provozování e-shopu na WordPressu.
Analysis of threats and risks related with document management in the telecommunications company
Legát, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Diplomová práca sa venuje analýze hrozieb a rizík súvisiacich so správou dokumentov v reálnom podniku - veľkej telekomunikačnej spoločnosti. V podniku je na správu dokumentov využívané komplexné riešenie, označované ako aplikácia DMS, ktorá je implementovaná nad platformou IBM FileNet P8. V práci sa zameriam na riziká spojené s prevádzkou aplikácie DMS v podniku. Aplikáciu DMS a správu dokumentov popíšem, a to vrátane problémov, vnímaných z pohľadu Dodávateľa. Na základe týchto problémov identifikujem riziká, pre podnik vyplývajúce z prevádzky aplikácie DMS. Následne riziká vyhodnotím a navrhnem riešenia, pomocou ktorých možno uvedené riziká zvládnuť alebo im predísť. Navrhnuté riešenia zoradím do poradia, v akom by mali byť realizované, vzhľadom na povahu rizika a finančnú náročnosť riešenia. Prínosom práce je zoznam identifikovaných rizík a zoznam riešení, ktoré bude možné v podniku využiť pri určovaní priorít zmenových požiadaviek realizovaných v roku 2013, a prípadne pri jednaniach o navýšení rozpočtu na prevádzku aplikácie DMS.
Zpracování zákaznických dat a jejich využití
Bartelová, Jana ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Sládková, Pavlína (oponent)
Tématem diplomové práce je sběr, analýza a využití zákaznických dat v podniku pro účely marketingu. Získaná data o zákaznících slouží jako vstup pro analytické procesy, které produkují relevantní informace využívané při tvorbě cílených marketingových kampaní. Vzhledem k tomu, že bez poznání a identifikace potřeb zákazníků se dnes podnik neobejde, je teoretická část zaměřena především na metody analýzy dat jako je segmentace, profilace, skórování zákazníka a výpočet hodnoty zákazníka. Významnou částí teoretického celku je webová analytika, která sleduje a sbírá data o chování zákazníka na webových stránkách. Praktická část práce je postavena na případové studii internetového obchodu, ve které jsou identifikovány a řešeny problémy konkrétního podniku při realizaci e-mailingu. Nástroj Silverpop Engage přináší nové možnosti v souvislosti s využitím zákaznických dat a je podpůrnou technologií, která pomáhá nalezené nedostatky odstranit. Hlavním cílem práce je ukázat nové možnosti realizace e-mailových kampaní s využitím behaviorálních dat a popsat způsoby využití zákaznických dat pro různé typy kampaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.