Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kongruence osobnosti vybrané tenisové značky a osobní značky tenisty
Soumar, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kongruence osobnosti vybrané tenisové značky a osobní značky tenisty Cíle: Cílem diplomové práce je změřit a porovnat osobnost značky Pacific s osobní značkou hráče Marcose Baghdatise a zjistit, zda a do jaké míry mezi jednotlivými osobnostními charakteristikami obou značek panuje shoda. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního elektronického dotazování. Ke sběru kvantitativních dat sloužil elektronický dotazník, prostřednictvím kterého respondenti zaznamenávali své odpovědi. Výzkumný vzorek tvořili respondenti se znalostí zkoumaných značek. Data byla následně vyhodnocena s využitím popisné statistiky (aritmetického průměru, modu, směrodatné odchylky) a regresní a korelační analýzy. Výsledky: Z dat výzkumu vyplynulo, že jsou obě značky vnímány jako dynamické, aktivní a přirozené. I přes shodnou trojici zkoumaných vlastností v pořadí nejvíce vystihujících charakteristik u obou značek byla závislost mezi značkami prokázána pouze v jednom ze dvanácti případů. Ač byla značka dlouhá léta spojena s hráčem, který byl výraznější a známější než značka samotná, k ovlivnění osobnostních charakteristik nedošlo. Klíčová slova: osobnost značky, tenis, branding, image firmy, řízení značky
Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události Cíl: Cílem diplomové práce je změřit osobnost značky Škoda Auto a definovat její vliv na osobnost značek sponzorovaných mezinárodních sportovních událostí mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France. Porovnáním výsledků osobnosti značky mezi sponzorující značkou a sponzorovanou značkou bude měřena míra shody osobnostních charakteristik. U dlouhodobého sponzoringu se předpokládá vysoká shoda osobnostních charakteristik obou partnerů. Metody: K identifikaci osobnosti značky je použita standardizovaná metoda měření osobnosti značky belgických autorů Geuens, Weijters, De Wulf z roku 2009, která umožňuje měřit a porovnávat značky různých produktových kategorií. Míra shody osobnostních charakteristik je měřena porovnáním průměrů charakteristik značek a regresní a korelační analýzou. Výsledky: Značka Škoda Auto je vystihována jako stabilní a odpovědná. Mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France jsou vystihovány jako aktivní a dynamické značky. Při porovnání průměrů osobnostních charakteristik značek byla prokázána větší shoda mezi značkami Škoda Auto a mistrovství světa v ledním hokeji. Naopak regresní a korelační analýza prokázala větší shodu osobnostních...
Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením
Soumar, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit a interpretovat současné vnímání hodnoty značky Pacific jejími nejčastějšími spotřebiteli (jak amatérskými, tak především závodními tenisty) a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního elektronického dotazování. Ke sběru kvantitativních dat sloužil elektronický dotazník, prostřednictvím kterého respondenti zaznamenávali své odpovědi. Výzkumný vzorek tvořili respondenti se zájmem o tenis. Ti, kteří produkty zkoumané značky znali, mohli následně hodnotit i jejich kvalitu, která tvoří významnou část kategorizace značky dle Aakera, na jejímž základě byl postaven dotazník. Výsledky: Z dat výzkumu vyplynulo, že povědomí o značce Pacific je i mezi tenisty stále poměrně malé. Pozitivně pro značku naopak vyzněla zjištění, že kvalita zpracování jejích výrobků je hodnocena jako mírně nadprůměrná a že dotazování ve většině případů po vyzkoušení produktů zkoumané značky jí zůstali věrní. Klíčová slova: tenis, branding, goodwill, image firmy, řízení značky
Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy
Hábová, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se zabývá propojením obalového designu s firemní identitou. Popisuje postup jeho navržení s důrazem na propojení nápadité vizuální stránky s firemní image značky. Teoretická část uvádí tuto tématiku do širšího kontextu, zároveň ale konkrétně vysvětluje základní pojmy související s firemní identitou, obalovým designem a positioningem značky. Popisuje obecný postup práce s klientem při navrhování obalu pro značku na základě jejího positioningu. V praktické části je pak na příkladu navržení obalu pro papírenskou firmu řešeno, jak podpořit firemní identitu funkčním obalem.
Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Šabatková, Jana Daniela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část práce se věnuje teoretickým přístupům firemní kultury a interní komunikace, zahrnuje jejich definice, implementaci i využívané nástroje na základě literárních rešerší tuzemských i zahraničních akademiků a praktiků korporátní komunikace a PR. Druhá část práce se zaměřuje na faktický popis fungování firemní kultury, procesy, které na její utváření mají vliv, a především pak na analýzu postoje podniku ČEZ a.s. vůči firemní kultuře a efektivitu její praktické implementace skrze kanály interní komunikace. Syntéza analýz nabízí doporučení na zlepšení řízení procesů formujících firemní kulturu ve zkoumaném podniku.
Klubová identita TK Most
Čechová, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Klubová identita TK Most Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit seznam doporučení, za účelemzdokonalení klubové identity TK Most. Metody: K analýze klubové identity a následně navrženým doporučením, bylo využito metody nestrukturovaných rozhovorů se závodními a rekreačními hráči klubu, SWOT analýza, analýza dat a vlastní zúčastněné pozorování. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita TK Most, má řadu slabýchstránek, které negativně ovlivňují image klubu v očích hráčů.Respondenti se shodli na třech oblastech, které jsou zásadní pro zlepšení identity zkoumaného klubu v praxi. Těmito oblastmi jsou komunikace, organizace a zázemí.Jako řešení byl navržen komplexní seznam doporučenípro jednotlivé části klubové identity. Klíčová slova: tenis,corporate identity, corporate design, corporatecommunication, corporateculture, corporateproduct, corporate image
Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události Cíl: Cílem diplomové práce je změřit osobnost značky Škoda Auto a definovat její vliv na osobnost značek sponzorovaných mezinárodních sportovních událostí mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France. Porovnáním výsledků osobnosti značky mezi sponzorující značkou a sponzorovanou značkou bude měřena míra shody osobnostních charakteristik. U dlouhodobého sponzoringu se předpokládá vysoká shoda osobnostních charakteristik obou partnerů. Metody: K identifikaci osobnosti značky je použita standardizovaná metoda měření osobnosti značky belgických autorů Geuens, Weijters, De Wulf z roku 2009, která umožňuje měřit a porovnávat značky různých produktových kategorií. Míra shody osobnostních charakteristik je měřena porovnáním průměrů charakteristik značek a regresní a korelační analýzou. Výsledky: Značka Škoda Auto je vystihována jako stabilní a odpovědná. Mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France jsou vystihovány jako aktivní a dynamické značky. Při porovnání průměrů osobnostních charakteristik značek byla prokázána větší shoda mezi značkami Škoda Auto a mistrovství světa v ledním hokeji. Naopak regresní a korelační analýza prokázala větší shodu osobnostních...
Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk
Marčeková, Kristína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jak diváci pražských domácích zápasů vnímají jednotlivé prvky corporate identity klubu ČEZ Basketball Nymburk, následně zanalyzovat celkovou image klubu v očích těchto diváků a v neposlední řadě pomocí dotazníkového šetření zjistit problematické oblasti sloužící jako podnět k návrhům a doporučením. Metody: K získání informací byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření zajišťující větší počet respondentů. Respondenti byli dotazováni písemně a elektronicky. Důležitým zdrojem informací byla také neformální interview vedená s managementem klubu a diváky. K interpretaci získaných dat byly kromě grafů použity statistické funkce aritmetický průměr, medián, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci vnímají image klubu ČEZ Basketball Nymburk spíše pozitivně. Vykrystalizovaly však některé problematické oblasti v jednotlivých prvcích corporate identity, kde by management klubu mohl realizovat změny vedoucí k posílení identity a kladného vnímání klubu. Klíčová slova: marketingový výzkum, dotazníkové šetření, firemní identita, firemní image, basketbalový klub

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.