Název: Kongruence osobnosti vybrané tenisové značky a osobní značky tenisty
Překlad názvu: Congruence of Brand personality of selected tennis brand and brand personality of tennis player
Autoři: Soumar, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; image firmy; osobnost značky; tenis; řízení značky; brand management; brand personality; branding; corporate image; tennis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174307

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507249


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet